Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Elikkä yksi vaihtoehto olisi tulevaisuudessa muuttaa vantaalle. Mutta eipä ole mitään tietoa minkälainen paikka se on lapsiperheen asua.
Joten nyt kaikki hyvät ja huonot puolet kasaan. Niin osaa tällänen savolainenkin vähän kuvaa rakentaa.
Missä päin Vantaata työpaikka olisi?
Jumboa vasta päätä HK:n tehdas tai vaihtoehtoisesti Valio
Valio taitaa olla Fatzerin tehtaan naapurissa. Sen tarkemmin en osaa sanoa.
Tuo kyllä kuullostaisi ihan meidän paikalta tuo pohjois-espoo. Onko siinä miten palveluja?
Ja jumbon ympäristö kelpaisi toki kanssa. Mutta uskon kyllä että vuokratkin on korkeat.
Valio taitaa olla Fatzerin tehtaan naapurissa. Sen tarkemmin en osaa sanoa.
Tuo kyllä kuullostaisi ihan meidän paikalta tuo pohjois-espoo. Onko siinä miten palveluja?
Ja jumbon ympäristö kelpaisi toki kanssa. Mutta uskon kyllä että vuokratkin on korkeat.
Niipperissä tai ylipäätään kehä III:n pohjoispuolen Espoossa ei hirveästi ole asuntoja vuokrattavana. Eikä myöskään palveluja.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23445449:Mä olen kohta 20 vuotta asunut Pähkinärinteessä. Parempaa paikkaa en voisi kilometrin päässä Helsingin rajasta kuvitella lapsilleni saavan. Viihdyn täällä, vaikka sydämeni edelleen halajaakin Helsinkiin. Kulkuyhteydet töihin kannattaa katsoa, varsinkin jos aikoo kulkea julkisilla, Kun Marjarata valmistuu, Vantaan poikittainen bussiliikenne huononee ihan merkittävästi. Jos taas on oma auto käytössä työmatkoja varten, niin nou hätä. Länsi-Vantaalla terveyskekuspäivystys on myöskin aika surkea, mutta yksityisiä löytyy hyvin.
Rajakylä on mukava omakotitalo- ja rivarialue. Sitten olis Nikinmäki kans. Ite oon asunu 10 vuotta Asolassa ja sekin oli rauhallinen jos ei välittänyt Peijaksen sairaalan ambulanssi- rallista. Vavin (VAV) asuntoja on vähän joka puolella, varoittaisin välttelemään Mikkolaa, Hakunilaa, Havukoskea, Maalinauhantietä ja -kujaa, Myyrmäkeä ja Metsolaa. Ne taitaa tällä hetkellä olla ne levottomimmat.
Öööö Metsola levoton ??? Sehän on omakotitalo aluetta mekein koko asuinalue. Ja muuten tosi ihana paikka asua. Kulkuyhteydet loistavat , päiväkodit lähellä jne...