Vantaan Norkkotie

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "muuttaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
voisin muuttaa koivukylään.asumme itse melkein vieressä simoonkylässä.koivukylässä palvelut lähellä ja kulkuyhteydet ihan hyvät.varmaan joka seudulla maahanmuuttajia.

Ei kyllä kuulosta kovin hyvälle. Ja sinä, joka kysyit että muuttaisinko ilman lapsia, niin voisin muuttaakin. Kyllähän sitä yksin asuu missä vaan, mut lasten kanssa täytyy miettiä eri kantilta näitä asioita. Ihmettelinkin, kun vuokra niin halpa suhteessa neliöihin. Ei kauheesti houkuttele, mut kait se täytyy käydä vilkaisemassa.

Hirveän likaista ja levottoman oloista aluetta. Havukoskea (ihan radan toisella puolella vastapäätä tätä miettimääsi paikkaa) lukuunottamatta mihin suuntaan kilsa-kaksi olisi parempi. Kyllä alueilla on eroja.

Olen itse asunut ihan kyseisen tien vieressä, ja kyllä se koivukylän paremmalla puolella on. Kauppa vieressä, puisto ja juuri tuo päiväkotikin ihan vieressä. Itselläni ei kyllä ole lapsia niin en oikein sillä kannalta osaa ajatella, mutta kyllä tuo paremmalla puolella sijaitsee, ei niitä ulkomaalaisia juuri kyseisellä alueella hirveästi ole, ainakaan sen enempää kuin muuallakaan ns. lähiöalueella. Toinen puoli onkin sitten vähän eriasia mutta onneksi siellä ei tarvitse asioida kun on tuo citymarket vieressä missä on myös apteekki. :)