vapaaehtoinen avustustyö kehitysmaassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmahtaen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmahtaen

Vieras
mua kiinnostais suuresti lähteä esim. johonkin Afrikan maahan vapaaehtoiseksi avutustyöhön.

ongelmaksi muodostuu kuitenki se että kaikki pitää maksaa ite eikä ainakaan vielä mulla on taloudellisia mahiksia siihen. jospa sitä yrittäis pistää säästöön aina pikkuisen rahaa että jossain vaihees pääsis toteuttamaan tätä.

punainen risti haluaa asiantuntijoita erilaisiin työtehtäviin ja työkokemusta pitää olla vähintään 3 vuotta. itellä ei ole koulutusta eikä työkokemusta noin paljoo. sen takia tuo ei ole keino päästä auttamaan

mutta jospa joskus :)

niin no, sitähän se vapaaehtoisuus on, ettei siitä makseta. yk tosin maksaa vapaaehtoisilleen korvausta, mutta vaativat kyllä sitten koulutuksenkin.

eli joko rupeat säästämään tai kouluttaudut ammattiin, jolle olisi käyttöä avustustyössä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 19:58 vieras kirjoitti:
niin no, sitähän se vapaaehtoisuus on, ettei siitä makseta. yk tosin maksaa vapaaehtoisilleen korvausta, mutta vaativat kyllä sitten koulutuksenkin.

eli joko rupeat säästämään tai kouluttaudut ammattiin, jolle olisi käyttöä avustustyössä.
no kyllä mä nyt sen tiedän et vapaaehtoistyö on palkatonta. enhän mä ole mitään muuta väittänytkään

kyllä mä taidan säästää rahaa ja sitte lähtee.

Yhteistyössä