M
mä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja mä:puuttuis yks kuvan pala,, joka on kai siellä nojatuolissa ja yks pala siihe harmaaseen oveen
Samassa menossa
sitä vikaa palaa (sarjis) ei tarvita
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja mä:puuttuis yks kuvan pala,, joka on kai siellä nojatuolissa ja yks pala siihe harmaaseen oveen
Samassa menossa
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja mä:puuttuis yks kuvan pala,, joka on kai siellä nojatuolissa ja yks pala siihe harmaaseen oveen
Samassa menossa
sitä vikaa palaa (sarjis) ei tarvita
Alkuperäinen kirjoittaja Nicola81:No nyt onnistu. Mut jumissa taas. Mistä noita avaimia saa. Perhoskaapin oon saanu auki, mut muita en.
Alkuperäinen kirjoittaja Nicola81:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Nicola81:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Niin millä saa fisun kiinni?
haavilla, siellä akvaarion alla olevassa kaapissa
mut miten sinne pääsee? siinähän on koodi
koodi on siinä paperissa pöydällä
Ei ymmärrä???
Kakkoskohdan 3 ekaa numeroa
No nyt onnistu. Mut jumissa taas. Mistä noita avaimia saa. Perhoskaapin oon saanu auki, mut muita en.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:No kertokaas vinkkejä..2 kuvaa puuttuu siitä yhestä lootasta ja yks oranssi ja kaks vihreetä palloa seivältä
Alkuperäinen kirjoittaja Nicola81:Perhoskaappiin sai avaimen siitä makuuhuoneen seinässä olevasta lokerosta, johon sai koodin hulatytöltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Nicola81:Perhoskaappiin sai avaimen siitä makuuhuoneen seinässä olevasta lokerosta, johon sai koodin hulatytöltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Nicola81:Perhoskaappiin sai avaimen siitä makuuhuoneen seinässä olevasta lokerosta, johon sai koodin hulatytöltä.
Täh? Mä en tajua tota hulatyttöä vaikka kuinka yritän.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Nicola81:Perhoskaappiin sai avaimen siitä makuuhuoneen seinässä olevasta lokerosta, johon sai koodin hulatytöltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Mintuli:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Nicola81:Perhoskaappiin sai avaimen siitä makuuhuoneen seinässä olevasta lokerosta, johon sai koodin hulatytöltä.
Mä sain sen hulatytön tanssiin, mutta en saanu mitään koodii... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:mä en oo läytänyt niitä paljoa kuin kolme loput puuttuu, miten sohvasta saa sen kuvan
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:mä en oo läytänyt niitä paljoa kuin kolme loput puuttuu, miten sohvasta saa sen kuvan
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Mintuli:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Nicola81:Perhoskaappiin sai avaimen siitä makuuhuoneen seinässä olevasta lokerosta, johon sai koodin hulatytöltä.
Mä sain sen hulatytön tanssiin, mutta en saanu mitään koodii... :ashamed:
laske lantionliikkeitä
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:No kertokaas vinkkejä..2 kuvaa puuttuu siitä yhestä lootasta ja yks oranssi ja kaks vihreetä palloa seivältä
Ootko ottanu niistä paloista kuvat?
Mitkä laitetaan siihen punaseen juttuun?