Vappu asu hakusessa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä puen esikoisen kissaksi kerhon naamiaisiin. Ruskea paita ja housut, ruskea kypärämyssy missä "korvat" sekä hännäksi saunatakin vyö mikä on ruskea ja leopardikuvioinen. Nenän maalaan naamaväreillä mustaksi ja piirrän viikset.

Toinen vaihtoehto mitä mietin, mutta tyttö sitten halusi kissaksi... ostin tuollaisen vappupannan missä on vaaleanpunaiset pupun korvat, niin jos olisin laittanut tytölle vaaleanpunaiset puputossut jalkaan (löytyy omasta takaa) ja sen pannan päähän sekä tehnyt pumpulista töpöhännän niin siinä olisi ollut jänö valmiina. Joku harmaa/vaaleanpunainen/valkoinen asu sitten vaan päälle.
=)

Kävin tänään lapsen kanssa tiimarissa vappuasuja katsomassa.
Hän näki sellaisen tosi "kamalan" :) hatun.
Karvainen vihreä, pullottavat silmät ja jalat roikkuu korvien päällä kun hattu on päässä.

Siihen en keksi mitään asua, mutta kun lapsi pitää siitä ja nähtyään sen hatun nauroi iloisesti ja istui se sylissä automatkan niin laitan päiväkotiin normaalit vaatteet ja sen hatun päähän.

Itse en oo viel ihan varma, oon ollu tähän asti 1-4 Cow girl eli ei muuta ku cowboy hattu päähän joku kivan värinen peruukki päähän ja äidin vanha farkkutakki ja farkut. Tänä vuonna tosin ajattelin olla inkkari, marilyn monroe, rokkari tai jotain muuta jos mieleen tulee.