S
Saara
Vieras
Ekan kerran harmaannun sen takia, kun haluan saada mielipiteitä..Toivottavasti joku jaksaa lukee
Miehen kanssa juopoteltiin kotona ja käytiin lähibaarissa.
Sitten paras ystävä kuttu minut ja miehen hänen ystävänsä luo jatkoille
no aikansa oli ihan kiva, ystävä vaan oli taas ihan kaatokännissä, ahisteli minun miestä ja ystävänsä uutta tuttavuutta
koko ajan sai puhua hälle, et ei tehä noin ja tehä näin , ja mitä haluat ja yrittää pitää häntä kuosissaan
Aikani jaksoin paimentaa ystävää, mut sitten palo hermo, kun taksi oli pihassa ja hän läks paljain jaloin ilman tavaroitaan taksiin-ja minä kerään tietty taas tavarat
Sitten ystävä vaan naksahti taksissa, minä oon huora ja lutka ja sain avarista naamaan, en kuulu enää hänen elämään, enkä hänen lapsen elämään ja niin eespäin
Että silmänalus on nyt mustana, todella hauskaa
Onhan tuo anteeksipyyntöviestin laittanu, mut vielä en oo vastannut
Mitä olisitte vastannut anteekspiyyntöön?
Miehen kanssa juopoteltiin kotona ja käytiin lähibaarissa.
Sitten paras ystävä kuttu minut ja miehen hänen ystävänsä luo jatkoille
no aikansa oli ihan kiva, ystävä vaan oli taas ihan kaatokännissä, ahisteli minun miestä ja ystävänsä uutta tuttavuutta
koko ajan sai puhua hälle, et ei tehä noin ja tehä näin , ja mitä haluat ja yrittää pitää häntä kuosissaan
Aikani jaksoin paimentaa ystävää, mut sitten palo hermo, kun taksi oli pihassa ja hän läks paljain jaloin ilman tavaroitaan taksiin-ja minä kerään tietty taas tavarat
Sitten ystävä vaan naksahti taksissa, minä oon huora ja lutka ja sain avarista naamaan, en kuulu enää hänen elämään, enkä hänen lapsen elämään ja niin eespäin
Että silmänalus on nyt mustana, todella hauskaa
Onhan tuo anteeksipyyntöviestin laittanu, mut vielä en oo vastannut
Mitä olisitte vastannut anteekspiyyntöön?