Varasin just Me&I kutsut, mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua!

Vieras
En ole koskaan kutsuja pitänyt. Millaiset tarjottavat siellä ois hyvät?
Ajattelin nyt samalla pikkujoulut lapsille ja heidän äideille pitää. Mitä tarjottavaa teillä on ollut aina kutsuilla?

Yleensä mitä olen kutsuilla ollut/pitänyt, niin 1makea ja 1suolainen tarjottava. (piirakkaa, kakkua, muffinsseja, pikkupizzoja, kääretorttua, rieskarullia, voileipäkakkua tms..) Siinä jotain ja tietty voi laittaa vielä vaikka keksejä. Nyt on helppo keksiä tarjottavia kun joulu lähestyy (joulutortut, pasteijat tms...). Älä ota tressiä!:)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voisko nyt joulun alla kun kutsut on vasta joulukuussa niin laitella jouluherkkuja, pipareita ja torttuja vai saako niistä ihmiset jo yliannostuksen?

No harvemmin niihin on kukaan kuollut, vaikka tuliskin yliannostus..:D

ja muista et talossa talon tavalla, mä olen ollut kutsuilla joissa oli "vain" mustikkapiirakka ja kahvi/tee tarjolla, ja sitten taas kutsuilla missä oli kymmentä eri sorttia, kummatkin passasivat yhtä hyvin, eihän sinne syömään tulla, vaan tutstumaan tuotteisiin ja tapaamaan ystäviä, tosin onhan se kahvipöytä aina ihan kiva lisä, ja niin jos kerran on pikkujoulut voit hyvin laittaa jouluherkkuja :)

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Mulle eilen tarjottiin puhelimitse emännyyttä. En vain tiedä ketä kutsuisin osallistumaan. :|

Kannattaa nyt varata joulukuulle aika! Saa emännänlahjan sen isomman, kun varaat tällä viikolla! Ja ei ole siis vieraiden lukumäärällä väliä!

Yhteistyössä