varattu mies kirjoittelee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "toinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"toinen"

Vieras
muutama viikko sitten eräs mies alkoi kirjoittelemaan minulle facebookissa. hieman oli flirttiä, mutta aika vähän kuitenkin. kirjoteltiin jokapäiväisistä asioista (tyyliin mitä tekee sinä päivänä, miten päivä on mennyt jne) eikä mistään syvällisistä. kirjoittelua on nyt jatkunut 5 viikkoa. kirjoittelu on enimmäkseen sitä, että kysellään kuulumisia, joka päivä. hyvin harvoin on flirttiä enää eikä kuitenkaan puhuta mistään henk.koht. asioista.

sain tietää, että mies on varattu, kun pyysin häntä kaveriksi. olin pettynyt, koska tätä asiaa ei hän tuonut missään vaiheessa esille.

olenkin miettinyt, miksi hän kirjoittelee? mitä hän haluaa, mitä on vailla? viesteissä ei ole mitään eroottista, eikä hän avaudu asioistaan. emme siis ole tunteneet aiemmin, hän vain alkoi kirjoittelemaan mulle, oli jostain minut kuulemma sattumalta löytänyt. yhteisiä kavereita meillä ei ole ja asumme eri kaupungeissa, noin 350 km välimatkaa. tapaamista ei ole ehdottanut, eikä olla vaihdettu puhelinnumeroita. hänellä on myös 3 lasta ja naimisissa on ollut 8 vuotta :O

:laugh:

Ajattelitko saavasi tältä palstalta kysymykseesi realistisen ja oikean vastauksen? Täältä jossa naiset joka päivä spekuloivat aivan NAURETTAVAN monimutkaisesti milloin mitäkin miesten sanomisia ja tekemisiä ja yleensä 99% niistä menee aivan täysin metsään.

No, laitanpa popcornit tulille, eiköhän sieltä kohta ala taas syväluotaavia naisten aivojen aikaansaamia analyysejä tippua. Näistä saa aina hyvät naurut.

• Tykkää
Reactions: päätön
Ehkä se mies on vain niinkuin se tämän palstan Yh-isä, joka hakee vain "ystäviä". :laugh:
Eilenkin sillä jopo lähti keulimaan ihan huolella kun joku parikymppinen mimmi haki ystäviä, kyllä alkoi Yh-isältä tulla hymiötä ja idioottimaista vinkkailua niin että hävetti kanssasukupuolen edustajana.

Ensin varmaan kelpaisi päiväkahvit piparilla. Sitten ajan myötä pullat uuniin.. niin voit ruveta uhkailemaan miehen vaimoa jättämään tämä kultakimpaleesi. :) tai varmaan saat ilman sen ihmeempiä kyllä miehen, kunhan ne pullat ok.

siis totta kai saa, mutta ihmetyttää vaan miehen motiivit :D ymmärtäisin, jos oltasiin joskus edes törmätty, mutta kun ei... kertoilee mulle siis miten työpäivä on mennyt, mitä on tehnyt lasten kanssa jne...

Kysymys kuuluu mitä väliä? mitä sä haet häneltä?

viheltäisitkö kiitti pelin poikki enneku päädytte ihastumaan ja sänkyyn asti. sanot vaikak että puhuppa vaimos kanssa näistä

Koittakaas nyt naiset päättää saako miehet olla sosiaalisia ollenkaan vastakkaiselle sukupuolelle missään tilanteessa.

Niin tai näin, aina väärinpäin.

No ehkä siksi, että kun usein (en sanonut aina) näillä miehillä loppuu se sosiaalisuus kotona kokonaan. Vaimolle vaan murahdellaan, ei katsota silmiin, ollaan huonolla tuulella ja omissa oloissa, tullaan toki valmiiseen ruokapöytään jne. Eli sosiaalisuushan on miehessä vallan mahtava piirre, kunhan se on käytössä myös lähisuhteissa eikä vaan niiden kivojen ihmisten kanssa, joiden kanssa ei ole vielä joutunut näkemään vaivaa tai laittamaan itseään oikeasti peliin. :)

[QUOTE="milla";28776331]Kysymys kuuluu mitä väliä? mitä sä haet häneltä?

viheltäisitkö kiitti pelin poikki enneku päädytte ihastumaan ja sänkyyn asti. sanot vaikak että puhuppa vaimos kanssa näistä[/QUOTE]

Niin samaa mieltä Millan kanssa!

[QUOTE="milla";28776331]Kysymys kuuluu mitä väliä? mitä sä haet häneltä?

viheltäisitkö kiitti pelin poikki enneku päädytte ihastumaan ja sänkyyn asti. sanot vaikak että puhuppa vaimos kanssa näistä[/QUOTE]

no en tiedä mitä haen. en todellakaan. kirjoittelusta on muodostunut tietynlainen rutiini ja se on ihan kivaa. välimatkaakin meillä on, joten mitkään satunnaiset tapaamiset ei edes onnistuisi. siksi ihmettelenkin, miksi tää mulle kirjoittelee? ja siis nimenomaan tavallisista, arkisista asioista...

se haluaakin jossain vaiheessa jotain enemmänkin....? tai siis että täytyyhän siihen joku syy olla että on alkanut kirjottamaan kanssasi, vaikka vielä ei olisikaan mistään sen enemmästä kyse.. luulisin.

Ehkä se mies on vain niinkuin se tämän palstan Yh-isä, joka hakee vain "ystäviä". :laugh:
Eilenkin sillä jopo lähti keulimaan ihan huolella kun joku parikymppinen mimmi haki ystäviä, kyllä alkoi Yh-isältä tulla hymiötä ja idioottimaista vinkkailua niin että hävetti kanssasukupuolen edustajana.

Aika kaukaa haettua tuo. Olen uskossa, ja mitään esiaviollisia suhteita en harrasta. Oletko pahastikin kateellinen mulle jostain? :D

No oma mies kirjoitteli toisille naisille selkäni takana, kuulemma ihan vain siksi että tunsi itsensä yksinäiseksi. Jossain vaiheessa sit aina kertoi niille että on varattu, kunhan vaan kaveripohjalta sun kanssa juttelen... Luulen että siinä oli mukana myös jotain kokeilua että voiko kukaan muu kiinnostua minusta...

Tuo tapahtui vauvavuonna, joka oli molemmille aika rankka.

[QUOTE="Lilli";28776336]No ehkä siksi, että kun usein (en sanonut aina) näillä miehillä loppuu se sosiaalisuus kotona kokonaan. Vaimolle vaan murahdellaan, ei katsota silmiin, ollaan huonolla tuulella ja omissa oloissa, tullaan toki valmiiseen ruokapöytään jne. Eli sosiaalisuushan on miehessä vallan mahtava piirre, kunhan se on käytössä myös lähisuhteissa eikä vaan niiden kivojen ihmisten kanssa, joiden kanssa ei ole vielä joutunut näkemään vaivaa tai laittamaan itseään oikeasti peliin. :)[/QUOTE]

Nainen haluaa tasan niin pitkään rehellisen sosiaalisen miehen, kunnes se sitten saa sellaisen. Tämän jälkeen alkaa kaikenlainen ulina aina lähtien "se viettää niin paljon aikaa muiden ihmisten kanssa" aina "en tykkää kun se on niin hyvää pataa kaikkien vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa" asti.

Vaihtoehtoinen valituksen aihe joka toteutuu ylläolevaa varmemmin:

Sinä olet niin jyrä että sinulle ei voi sanoa mitään tuntemuksiaan kun osaa puhua ne aina minun syyksi. (sosiaalisilla ihmisillä jotka tykkää puhua on se paha tapa että myös monasti ymmärtävät perustella asioita, sekös on perseestä kun naisella on halu olla se joka päsmäröi puheen tasolla aina.)

Josta seuraa, "haluan miehen joka osaa ottaa minut on lihaksikas ja ei puhu turhia mutta pussaa. mielellään tuhmalle alueelle kyselemättä, hihi"

Auta armias jos se verbaalisesti lahjakas ei-niin-alfa puoliso tekee sen, niin ollaan kaikenmaailman sikaa ja kauheaa paskaa kun ei osata ottaa tunteita huomioon ja mennään vaan suoraan asiaan, sen sijaan että lämmitellään höpö puheilla puoli päivää.

Josta pääsemme jälleen kerran siihen:

Niin tai näin, aina väärin päin.

Kun nainen saa jotain mitä haluaa, halu muuttuu. Kun ei se asia ollutkaan niin kiva juttu. Se pahis olikin perseestä ja se kiva fiksu tyyppi olikin liian kova vastus manipulointipelissä mitä tykkää harrastaa.

p.s. eikö ollutkin kivaa kun lähdetään yleistämään, hihi

Viimeksi muokattu:
en toisaalta ymmärrä tätä kuvioita ollenkaan. jotenkin tuntuu, että sillä kotona on kuitenkin asiat ihan hyvin. enkä usko että vaimo kuitenkaan tykkäisi jos kuulisi että kirjoittelee.

Vaikea sanoa, mitä mies haluaa. Ehkä haluaa kirjoitella ihan huvin vuoksi ajatuksena saada uusia nettituttavia. Ehkä on yksinäinen, tai ehkä testaa nykyistä markkina-arvoaan (voisiko kukaan enää ikinä kiinnostua minusta?). Tai sitten mies etsii sala- tai seksisuhdetta. Tiedä sitten.

Sen voin sanoa, ettei ainakaan oma mieheni tykkäisi (olemme olleet yhdessä noin 16 vuotta), jos bongaisin FB:stä jonkun random-tyypin (kuvan perusteella?) vastakkaisesta sukupuolesta ja alkaisin kirjoitella hänen kanssaan. Ja täytyy sanoa, etten mä käsitä, miksi mä edes tekisin niin...

Eli voipi olla, että miehellä on ketunhäntä kainalossa tai sitten ei. :D