Varattu mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja grey
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

grey

Vieras
Tapasin ehkä varatun miehen. Mietiskelen nyt mitä tehdä,vai tehdäkkö mitään?? Ihan selkeesti molemminpuolinen mielenkiinto on.. Emme ole vielä olleet kahden juttusilla joten en ole voinut suoraan kysyä. Ja jos kysyn kavereilta-arvaavat heti miks kyselen...huonompi juttu jos varattu, mutta ei ehkä este pikku seikkailulle tässä tapauksessa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mietippä omalle kohdallesi jos olisit tuon varatun miehen nainen!

Turha miettiä. Jos mies oikeesti kiinnostuu ei se vanha suhde ole sellainen että sillä olisi tulevaisuutta. Tai ainakaan vaimo ei kiinnosta miestä. Ja anna mennä jos siltä tuntuu. Itsekin rupesin suhteeseen varatun miehen kanssa ja nyt ollaan asuttu yhdessä 4 vuotta. Eikä yhtään säälitä se ex.

Alkuperäinen kirjoittaja x:

Turha miettiä. Jos mies oikeesti kiinnostuu ei se vanha suhde ole sellainen että sillä olisi tulevaisuutta. Tai ainakaan vaimo ei kiinnosta miestä. Ja anna mennä jos siltä tuntuu. Itsekin rupesin suhteeseen varatun miehen kanssa ja nyt ollaan asuttu yhdessä 4 vuotta. Eikä yhtään säälitä se ex.

Toivottavasti sulle ei joskus käy samanlailla!

Alkuperäinen kirjoittaja v:

Toivottavasti sulle ei joskus käy samanlailla!

Siinähän se just on, että jos niin käy niin hyvä niin! Jos mun mies kiinnostuu jostain muusta, tarkoittaa se sitä, että meidän suhde ei toimi. Ja sit saa mennäkin!

En mäkään nauttisi. Tarkoitinkin vaan sitä, että en halua elää "valheellisessa" suhteessa. Jos toinen pettää, on suhteessa jotain pahasti pielessä. Niin pahasti, että en haluaisi siinä jatkaa.

Niin eikös onnellinen mies pysyttele omansa vieressä? Miksi ihan selkeesti lähettää viestiä että on kiinostunut? Ei ymmärrä miehiä. Tai jos se ei olekkaan varattu? No otanpa asiasta selvää, ennenkuin näytän vihreää ;) Slurps mikä Mies :) Lähtee nukkumaan,unia katsomaan...

p.s. olen ollut kauan aikaa sitten seksisuhteessa naimisissa olevan miehen kanssa,peräti vuosia.

En mäkään nauttisi. Tarkoitinkin vaan sitä, että en halua elää "valheellisessa" suhteessa. Jos toinen pettää, on suhteessa jotain pahasti pielessä. Niin pahasti, että en haluaisi siinä jatkaa.

Mä en vaan ymmärrä, miksi pitää pettää, kun voisi jättää sen kumppanin jos on parisuhteessa ylitsepääsemättömiä ongelmia. Mielestäni huono parisuhde ei ole puolustus pettämiselle. Pettäjä on tietysti eniten vastuussa petoksestaan, mutta mielestäni myös se toinen nainen tai mies tekee väärin, jos auttaa toista pettämään kumppaniaan. Mä en varmaan pystyisi luottamaan mieheen, joka olisi valmis mun kanssa pettämään puolisoaan.

Alkuperäinen kirjoittaja grey:
Tapasin ehkä varatun miehen. Mietiskelen nyt mitä tehdä,vai tehdäkkö mitään?? Ihan selkeesti molemminpuolinen mielenkiinto on.. Emme ole vielä olleet kahden juttusilla joten en ole voinut suoraan kysyä. Ja jos kysyn kavereilta-arvaavat heti miks kyselen...huonompi juttu jos varattu, mutta ei ehkä este pikku seikkailulle tässä tapauksessa ;)

:x

Mua vois melkein säälittää sun puolesta.. :whistle:

Yhteistyössä