Varatulle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Varattu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Varattu

Vieras
Onko tosiaan niin ettei varatut naiset kaipaa koskaan vieraan miehen kosketusta? Aina näyttää olevan tilanne niin että varattu mies hakee seuraa. (Kuten nytkin...) Olis ihan kiva kuulla kokemuksia naisilta. Kaiken maailman tutkimukset kuitenkin osoittavat että naiset pettää siinä kuin miehetkin. Kirjoitelkaa mielipiteitä ja jos kiinnostaa niin tehdään se yhdessä :)

Mistä kummasta sinulle tuollainen kivikautinen ajatus on tullut että naiset ei petä..... :D Minä ainakin otan kyrpää AINA kun sitä on tarjolla......... aahhhh...

Olen täysin samaa mieltä kanssasi kyllä naiset pettävät aivan samalla lailla kuin miehetkin....no se on tietysto jokaisen henkilökohtainen asia.

Mistäs päin olisit kotoisin, olen kokenut ja pidän pitkistä lekeistä .....hoikka urheilullinen ...kiinnostaisiko tutustua ja treffata ..... ? varattu mies

Vaikutat kiinnostavalta. Itsekin liikun paljon ja.... petän (*nolostuu*) paljon.... Tarkoititko että pidät pitkistä lenkeistä vai (esi-) leikeistä??? Minä molemmista. Nam ja lurppppssssss.... :)

Näillä keskustelupalstoilla annetaan ymmärtää ettei naiset petä :) Missähän me voitaisiin ""keskustella"" lisää tästä asiasta niin pitkän lenkin kuin esileikinkin merkeissä....? mailaa: kauttarantain@jippii.fi

Vaan saattaapi se olla niinkin että kun oot 25v samaa naamaa katellu, tulee himo vilkuilla aidan taakse että olisiko siellä tosiaan vihreämpää.... se ruoho.... varsinkin kun on makuuhuoneen puolella kylmää, jäistä suorastaan.