Varatut miehet lomailemassa, jotenkin kamalaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Asun ison matkailukeskuksen vieressä ja joskus tulee piipahdettua baariin, siellä näkyy aika paljon noita lomalaisia. Hieman taas eilen järkytti, kuinka paljon varattuja miehiä oli bongailemassa naisia ja suoria ehdotuksia tuli.. "meillä on mökki tuossa vieressä, tuu sinne" - ja sormus sormessa!

En ole aiemmin kiinnittänyt tällaiseen ilmiöön huomiota, mutta tulipa mieleen, että kuinka paljon teidän miehenne ovat työ/lomamatkoilla äijäporukalla? Epäilyttääkö koskaan?

En ole koskaan epäillyt, enkä aio epäillä jatkossakaan. En siis todellakaan usko, että mies pokailisi naisia heti kun mun silmä välttää, mutta jos niin tekisi niin eipä se hetkauta niin kauan kun olen onnellisen tietämätön :)

Pari "poikien" reissua vuodessa tuo mies tekee (yleensä jotain mökkireissuja keskelle ei mitään, joskus laivalle tai baariin). Hän on itse joskus sanonut, että on niin harvinaista että ovat vanhojen kavereiden kanssa yhdessä ja saa jauhaa paskaa oikein sydämensä kyllyydestä, että ei siinä kyllä käy mielessä alkaa naisia katselemaan (jos siis ovat jossain ihmisten ilmoilla)..luotan siis tähän. Ja jos joskus jotain tapahtuisikin, niin sehän vaan kertoisi siitä, että jotain olisi liitosamme vialla ja olisi sitten syytäkin miettiä onko parempi jatkaa eri teille :)

Ei mun mieheni hirveästi missään käy, mutta jos menee, niin ei epäilytä. Meillä toimii luottamus puolin ja toisin, on toiminut jo 18 vuotta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mun ystävän mies käy reissuilla kaverinsa kanssa.Kuulin ihan vasta mitä ne niiden reissut ovat ja erästä toista naistuttavaani ovat kyselleet mukaan (silloin miehetön). Tuttavani kielsi sanomasta tätä ystävälleni koska asiat on tapahtuneet joku vuosi sitten ja asianomaiset ovat pahoitelleet ja pyytäneet anteeksi ronskia käytöstään.Kai pelkona se kun huomasivat että mä olenkin tämän pyydetyn naisen kaveri myös.Ahdistaa toisinaan kun ystäväni miettii ja pohtii ja tulee siihen tulokseen ettei todellakaan usko miehensä niillä reissuilla pettävän.Kaiken lisäksi tämä mies on muka vakaasti uskovainen.Sitä esittää vaimolleen ja koko yhteisölle.

No tiedän tapauksen joka teki kaveredensa kanssa etelän lomia ja vaimo ja lapsi suomessa. Ja todellakin oli muijia siellä, eräänki kerran suomalaisia muijia joita kävivät jälkeenpäin vielä katsomassa.

Ei mun mies käy lomamatkoilla, mutta mun puolesta saisi käydä. Jos se haluaa pettää, niin onnistuu se ilman etelänmatkojakin.

Eipä ne naisetkaan ihan uskollisia aina ole, lomamatkoilla tai muutenkaan.

Tunnen mieheni ja hän ei petä. Ei kai pahemmin ole tarvetta, kun omaltakin saa ja jos haluaa vierasta, on kaikki sovittavissa (kolmisteen esim). Bailatkoon, jos haluaa, ja ainahan saa flirttailla ja heittää ties mitä ronskia läppää. Se mitä tekee ja jättää tekemättä on mikä ratkaisee ja rehellisyys on avainsana. Jos jostain jotain kysyn, haluan todenmukaisen vastauksen.

Minä olen meistä se miestennielijä, flirttailija ja pelaaja. Rehellinen olen kuitenkin ja selkärankaa on sen verran, että mitään mitä mieheni ei hyväksy, en edes haaveile tekeväni.

Meillä ei parisuhdekäsitys taida olla ihan valtavirran mukainen...

[QUOTE="vieras";24604863]Asun ison matkailukeskuksen vieressä ja joskus tulee piipahdettua baariin, siellä näkyy aika paljon noita lomalaisia. Hieman taas eilen järkytti, kuinka paljon varattuja miehiä oli bongailemassa naisia ja suoria ehdotuksia tuli.. "meillä on mökki tuossa vieressä, tuu sinne" - ja sormus sormessa!

En ole aiemmin kiinnittänyt tällaiseen ilmiöön huomiota, mutta tulipa mieleen, että kuinka paljon teidän miehenne ovat työ/lomamatkoilla äijäporukalla? Epäilyttääkö koskaan?[/QUOTE]

Oletko tullut koskaan miettineeksi että myös me nais-porukat käymme viettämässä pitkiä viikonloppuja kyseisissä paikoissa ja voin sanoa ettei ole yks eikä kaks kertaa kun on paikallinen tullut vonkaamaan ja mukavaa on ollut.... Et niin se menee teidänkin miehissä ;D

Samapa tuo missä ja milloin pettää, jos on pettääkseen. Ei siihen lomamatkoja tarvita, kyllä se arjessakin onnistuu.

Mun periaate on se, että mielummin luotan ja totean olleeni väärässä, kuin epäilen ja kyttään ja kiellän menemästä ja totean olleeni oikeassa.

[QUOTE="Lulu";24606393]Oletko tullut koskaan miettineeksi että myös me nais-porukat käymme viettämässä pitkiä viikonloppuja kyseisissä paikoissa ja voin sanoa ettei ole yks eikä kaks kertaa kun on paikallinen tullut vonkaamaan ja mukavaa on ollut.... Et niin se menee teidänkin miehissä ;D[/QUOTE]

Aika vähän tuolla näkyi naisia, ehkä yksi sellainen isompi (aikuinen) porukka ja viihtyivät ihan keskenään. Nuorempia naisia oli, mutta eivät selvästikään välittäneet paskanvertaa paikallisista miehistä, minkä hyvin ymmärränkin :D Ei nuo poromiehet niin houkuta. Olen sinkkuna pitkästä aikaa joten ehkä siksi kiinnitin enemmän huomiota ympäristööni, tää oli mulle aika uus ilmiö.

Minusta on kyllä outoa jos miehen ei anneta matkustaaa ilman puolisoaan ja sama tietenkin myös toisin päin. Minusta olisi ahdistavaa olla jos olisin naimisissa ja en saisi matkustaa minnekään ilman miestä. Tulisi varmaan suunnilleen olo, että on jotenkin vankilassa. Kyllä jokaisella pitää olla oikeus mennä ja tulla, vaikka olisi naimisissakin.

[QUOTE="vieras";24604863]Asun ison matkailukeskuksen vieressä ja joskus tulee piipahdettua baariin, siellä näkyy aika paljon noita lomalaisia. Hieman taas eilen järkytti, kuinka paljon varattuja miehiä oli bongailemassa naisia ja suoria ehdotuksia tuli.. "meillä on mökki tuossa vieressä, tuu sinne" - ja sormus sormessa!

En ole aiemmin kiinnittänyt tällaiseen ilmiöön huomiota, mutta tulipa mieleen, että kuinka paljon teidän miehenne ovat työ/lomamatkoilla äijäporukalla? Epäilyttääkö koskaan?[/QUOTE]

Sellaaisia ne pojat on :) olisit ihmees menny mukaan :)

Yhteistyössä