Varatut miehet ovat kiinnostuneita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti minäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti minäkin

Vieras
Olen varattu kahden lapsen äiti. En ole mikään missi, mutta ilmeisesti riittävän kaunis, fiksu ja hauska, sillä lähes kaikki työyhteisöni miehet ovat ilmaisseet erittäin selvästi kiinnostuksensa minuun viimeistään firman juhlissa. Ongelma on siis siinä, että olen järkyttynyt siitä, etten voi olla vain työkaveri kenenkään kanssa, sillä nämä varatut miehet yrittävät heti tehdä lähempää tuttavuutta ja firman juhlat ovat tämän takia aika mielenkiintoisia. Pettymys näitä miehiä kohtaan on suuri, sillä tiedän jokaisen olevan varattu ja heidän myös tietävän, että olen itse varattu. En siis itse ole koskaan pettänyt miestäni, enkä varmasti antanut ymmärtää yhtään mitään. Mutta silti näiden perheellisten täytyy vain yrittää:(

Alkaa jo tulla mieleen, että onko omakin mieheni samanlainen, kun iloisia poikkeuksia on niin harvassa - eli siis uskollisia miehiä???

Alkuperäinen kirjoittaja Joni Makkuusäkki:
Mä en usko sellaiseen kuin täysin uskollinen mies :D

Kyllä minä vaan uskon... ja joo olen ollut petetty, mutta silti uusi ihminen pystyi rakentamaan erittäin vahvan luottamuksen (luulin itsekin etten ikinä enää luota kehenkään)

Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Alkuperäinen kirjoittaja Joni Makkuusäkki:
Mä en usko sellaiseen kuin täysin uskollinen mies :D

Kyllä minä vaan uskon... ja joo olen ollut petetty, mutta silti uusi ihminen pystyi rakentamaan erittäin vahvan luottamuksen (luulin itsekin etten ikinä enää luota kehenkään)

Kyllä mäkin luotan mutten sokeasti. Sen verran, että toisen kanssa voi elää. Täydellisesti en ikinä luota kuin itseeni :saint:

Kuulostaa niin tutulta firman pikkujoulutouhulta miesvaltaisella alalla, kun kaikki on vähän ottaneita ja härillään.... ei niistä välttämättä ole oikeesti minkään tekijöiksi eli vaimojaan pettämään, kunhan testailevat testosteroneitaan... =)

Alkuperäinen kirjoittaja äiti minäkin:
Olen varattu kahden lapsen äiti. En ole mikään missi, mutta ilmeisesti riittävän kaunis, fiksu ja hauska, sillä lähes kaikki työyhteisöni miehet ovat ilmaisseet erittäin selvästi kiinnostuksensa minuun viimeistään firman juhlissa. Ongelma on siis siinä, että olen järkyttynyt siitä, etten voi olla vain työkaveri kenenkään kanssa, sillä nämä varatut miehet yrittävät heti tehdä lähempää tuttavuutta ja firman juhlat ovat tämän takia aika mielenkiintoisia. Pettymys näitä miehiä kohtaan on suuri, sillä tiedän jokaisen olevan varattu ja heidän myös tietävän, että olen itse varattu. En siis itse ole koskaan pettänyt miestäni, enkä varmasti antanut ymmärtää yhtään mitään. Mutta silti näiden perheellisten täytyy vain yrittää:(

Alkaa jo tulla mieleen, että onko omakin mieheni samanlainen, kun iloisia poikkeuksia on niin harvassa - eli siis uskollisia miehiä???

Ehkäpä vain kuvittelet... Flirtti ja mukava huulenheitto kuuluu joidenkin miesten normaaliin luonteeseen eikä sillä ole mitään tekemistä yrittämisen tai iskemisen kanssa...
Jos nyt menisit sanomaann tollasia asioita mit kirjoitat noille miehille, olisivat he luultavasti suurin osa tyrmistyneitä ja aivan pihalla tilanteesta.

Valitettavasti ei kyse ole ollut vain testaamisesta, vaan vakavista yrityksistä virittää suhde - myös selvin päin. Ja ihan rakkauden tunnustuksista yms. Ja nämäkin miehet ovat jonkun aviomiehiä/puolisoita ja lasten isiä:(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Valitettavasti ei kyse ole ollut vain testaamisesta, vaan vakavista yrityksistä virittää suhde - myös selvin päin. Ja ihan rakkauden tunnustuksista yms. Ja nämäkin miehet ovat jonkun aviomiehiä/puolisoita ja lasten isiä:(

ja sullahan ei ole suuta sanoa että nyt loppu tollanen. vaan tuut tänne pönkittämään itsetuontoas joka vaikuttaa olevan aikas...huono.

Meilläkin oli työpaikalla tuollainen nätti nainen, josta suunnilleen kaikki miehet olivat kiinnostuneita. Tulivat pyytämättä hieromaan hartioita ja muuta lähes lähentelyä harjoittivat. Minäkin vähän ihastuin häneen, mutta tunne karisi itsestään ja myöhemmin ihmettelin, että miksi kummassa olinkaan tuntenut vetoa niin ärsyttävään ihmiseen. Joillakin sitä magiaa vain on.

Tottakai joudun sanomaan näille tyypeille, että valitettavasti tunne ei ole molemminpuolinen jne.:)

Mutta ei viestissäni kyse ole omasta itsetunnostani, vaan ihmetyksestä:) Ei minulla ole tarvetta pönkittää omaa itsetuntoani - ilmiö ei mielestäni liity minuun, vaan keneen tahansa naiseen, jota he pitävät viehättävänä. Ihmettelen siis näitä miehiä vilpittömästi. Uskollisuus näyttää olevan todella vaikeaa???

Oiskohan sitten aika keskustella esimiehen kanssa työpaikan ilmapiiristä tai peräti vaihtaa työpaikkaa, jos keskustelu ei onnistu?
Jos tilanne mieltäsi noin ahdistaa ja miesten käytös järkyttää ja itse et ole provosoinut heitä ja olet torjunut jyrkästi kaikki ehdotukset, niin ihan työrauhan ja ilmapiirin vuoksi asiaan olisi varmaan järkevää jotenkin puuttua...

Itseäni aikoinaan eräs herrashenkilö jatkuvast työpaikalla pyllystä nipisteli ja sitten kerran paloi itseltä päre ja lyödä lotasin sormille, jolloin nipistely päättyi lopullisesti. Ei ehkä paras tapa toimia, mutta auttoi kyllä. En siis nyt kehoita lyömään kuitenkaan ketään =)

Alkuperäinen kirjoittaja just joo haloo:

Oiskohan sitten aika keskustella esimiehen kanssa työpaikan ilmapiiristä tai peräti vaihtaa työpaikkaa, jos keskustelu ei onnistu?
Jos tilanne mieltäsi noin ahdistaa ja miesten käytös järkyttää ja itse et ole provosoinut heitä ja olet torjunut jyrkästi kaikki ehdotukset, niin ihan työrauhan ja ilmapiirin vuoksi asiaan olisi varmaan järkevää jotenkin puuttua...

Itseäni aikoinaan eräs herrashenkilö jatkuvast työpaikalla pyllystä nipisteli ja sitten kerran paloi itseltä päre ja lyödä lotasin sormille, jolloin nipistely päättyi lopullisesti. Ei ehkä paras tapa toimia, mutta auttoi kyllä. En siis nyt kehoita lyömään kuitenkaan ketään =)

Ok, olet oikeassa siinä, että tasa-arvo on yrityskulttuurissamme ongelma, esimieheni esimerkiksi heittää palaverissa seksistisiä vitsejä. Eli ehkä yrityskulttuurimme tosiaan suorastaan kannustaa miehiä toimimaan epäammattimaisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja just joo haloo:

Ok, olet oikeassa siinä, että tasa-arvo on yrityskulttuurissamme ongelma, esimieheni esimerkiksi heittää palaverissa seksistisiä vitsejä. Eli ehkä yrityskulttuurimme tosiaan suorastaan kannustaa miehiä toimimaan epäammattimaisesti.

Jos esimies käyttäytyy jo näin, niin sitten hänen kanssaan on varmaan lähes turha keskustellakaan. Lähinnä työterveyshuoltoon sitten yhteys tai liiton luottamusmiehiin, jos asiaan toivoo muutosta....tietysti voihan olla, että ne antaa kenkää jollain verukkeella sitten...

Jännä juttuja, että useampikin mies työpaikallasi on ollut sinuun "rakastunut"....

Ovat firman juhlat kyllä kuuluisia näistä hommista. Tehdään pitkään töitä yhdessä ja parin paukun jälkeen alkaa panettamaan ja flirtti lentää. Varsinkin varatuilla. Hauskaa ihnetellä kun keski-ikäiset miehet liehittelevät kolmekymppisiä naisia jatkoille ja saunomaan. Kyllä moiseen tarvitaan aina kaksi ja jotkut eivät osaa ja / tai halua vetää rajaa. Joissain paikoissa on kokeiltu avecillisia firman juhlia, arvannette tuloksen? Kaikilla on tylsää:)

Yhteistyössä