Varhaisultra ja syke..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Toivon..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Toivon..

Vieras
Mulla on aika ke 2.6 varhaisultraan ja viikkoja silloin kasassa 6+5,keskenmeno takana ja pelottaa hirmuisesti.Onko mahdollista että syke näkyy jo tuolloin?Ovulaatiotesteillä varma ovis pv joten viikot pitäisi olla tarkkoja!

Alkuperäinen kirjoittaja Toivon..:
Mulla on aika ke 2.6 varhaisultraan ja viikkoja silloin kasassa 6+5,keskenmeno takana ja pelottaa hirmuisesti.Onko mahdollista että syke näkyy jo tuolloin?Ovulaatiotesteillä varma ovis pv joten viikot pitäisi olla tarkkoja!

tossa vaiheessa kyllä pitäs näkyä syke jos kaikki kunnossa.

Itse asiassa 6+ viikoilla kaikilla ei näy vielä syke, joten ei kannata hermostua jos ei heti näy. Suositus meidän lääkäriasemalla oli, että 7+5 viikosta eteenpäin kannattaa mennä. Onnea raskausuutisesta :)

Voi näkyä ja voi olla että ei näy. Riippuu myös laitteesta sekä ultraajasta. Oma ultra oli 6+6 ja tosi kauan piti hakea että edes koko alkiota löytyi, lääkäri alkoi jo epäilemään, olenko edes raskaana.

Ei kaikilla vielä noilla viikoilla kuulu.Mutta ei ole epätavallista ollenkaan.Mulla kuului viikoilla 9 ja risat ekasta ja muista en edes muista mutta siskolla ei kuulunut vielä viikoilla 10,se riippuu niin siitä missä se vauva on ja missä asennossa.Mutta ei kannata minusta odottaa että kuuluisi,iloinen juttu on sitten jos jo kuuluu.

Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:
Ei kaikilla vielä noilla viikoilla kuulu.Mutta ei ole epätavallista ollenkaan.Mulla kuului viikoilla 9 ja risat ekasta ja muista en edes muista mutta siskolla ei kuulunut vielä viikoilla 10,se riippuu niin siitä missä se vauva on ja missä asennossa.Mutta ei kannata minusta odottaa että kuuluisi,iloinen juttu on sitten jos jo kuuluu.

AP kyseli ultrassa sykkeen näkymisestä eikä kuulumisesta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:

Nyt puhuttiin sykkeen näkymisestä ultrassa, ei sykkeen kuulemisesta dopplerilla.

Yhteistyössä