Varhaisultra kokemuksia Turusta ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja newmommy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

newmommy

Vieras
Hei,

onko täällä joku käynyt varhaisultrassa Turussa/ Turun seudulla?
Haluaisin kuulla missä kävitte, millainen palvelu ja ennen kaikkea, mitä se kustansi?

Olen itse katsellut noita Turun gynekologikeskuksen nettisivuja, onko siitä kenelläkään kokemusta ?

http://www.vslaakaripalvelu.fi/www.vslaakaripalvelu.fi/Hinnasto.html

Varsinais-Suomen Lääkäripalvelua kehuttu, ar-ultralla hintaa 90e. Taitaa olla Turun seudun edullisin, sijaitsee Kaarinassa.

[QUOTE="milli";29497462]Kävin ihan tk.ssa kun ei ollut hajuakaan kui pitkällä ollaan. Makso alle 30€ ja mukava gyne. Sikiön ikä kyl heitti 2viikolla...[/QUOTE]

Siis saitko ajan terveyskeskukseen kun et tiennyt missä vaiheessa raskaus on? Mulla on myös ollut niin epäsäännöllinen kierto ettei aavistustakaan missä mennään.....

Ja tosiaan, siis vielä kiinnostaa tuon turun gynen hinnat? Onko se vaan tuo 66€ mitä sivustolla sanotaan vai tuleeko siihen vielä lääkärin palkkiot lisäksi ?

Siis saitko ajan terveyskeskukseen kun et tiennyt missä vaiheessa raskaus on? Mulla on myös ollut niin epäsäännöllinen kierto ettei aavistustakaan missä mennään.....

Ja tosiaan, siis vielä kiinnostaa tuon turun gynen hinnat? Onko se vaan tuo 66€ mitä sivustolla sanotaan vai tuleeko siihen vielä lääkärin palkkiot lisäksi ?

Siihen tulee vielä toi lääkärin vastaanoton hinta päälle. Eli tuolla jonkun mainitsema Varsinais-suomen lääkäripalvelu on edullisempi.

Mä maksoin muistaakseni 80-100€, en muista tarkkaan kun aikaakin käynnistä pari vuotta. Kela-korvauksen sai muistaakseni kyllä (eli alkuperäinen summa isompi). Kaarinan paikkaa katsoin kyllä mutta sillon ei ollut aikoja moneen viikkoon jäljellä.

Soitin äitiysneuvolaan ja sanoin et moi. Mä sain just plussan r-testiin. Pitäis varmaan tulla siellä käymään. Hän kysy et kui pitkäl olen. Vadtasin en tiedä, menkat ollu viimeks joskus 2-3kk sitten. No. Hän laitto lähetteen ultraan ja soitin sine muutaman tunnin pääst. Sain ajan aika pian koska hyvällä tuurilla viikkoja olis voinu olla jopa 16... Mut olikin kuusi!

Yhteistyössä