Varhaisultra rv8+2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huolestunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huolestunut"

Vieras
mitä siellä pitäisi tossa vaiheessa näkyä? oli aivan pakko varata tuo varhaisultra yksityiseltä, kun on ollut pientä vuotoa jne ja pelottaa ihan hulluna että onko siellä nyt kaikki kunnossa vai ei. Omalääkäri teki sisätutkimuksen ja sanoi että ei ole kesken ainakaan VIELÄ mennyt, no eipä paljon helpottanut... -.-

ja jos joku osaisi kertoa suunnilleen paljonko moinen lysti maksaa? varasin ajan netistä enkä nähnyt missään hintaa, esikoisesta ei tullut käytyä ollenkaan muuta kuin kunnan tarjoamissa kahdessa ultrassa.

Noilla viikoilla näkyy sellainen maapähkinän muotoinen "olio", jonka sydän läpättää jo kovasti.
Se on maailman sykähdyttävin näky :)

Hintoja en muista, sen verran pitkä aika omista varhaisultrista.

Hinta vaihtelee tosi paljon, paikkakunnasta, lääkäriasemasta ja lääkäristä riippuen. Itse olen käynyt Helsingissä Femedassa kolme vuotta sitten, ja maksoi Kela-korvauksen jälkeen noin 85e.

Hinta kannattaa varmistaa siitä paikasta, jonne oot menossa. Eroja on kovastikin.

Täällä halvin on ollut 60 e, kallein satkun.

Ja noilla viikoilla semmonen maapähkinä. :D Oon käynyt 9+2 (ulkomuistista) kerran ultrassa ja siellä oli semmonen maapähkinä, jolla oli minitynkä kädet ja se tanssi Chachata :D

Yhteistyössä