Värillä ei oo väliä... vai onko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Snoopy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Snoopy

Aktiivinen jäsen
07.01.2005
5 328
-1
36
Saatiin sitten viimein kasattua pinnasänky tytölle. Tähän saakka nukkunut rottinkisessa vauvanpesässä. Ja ongelma... vai onko sitä? Saatiin lahjaksi hieno vuodevaatesetti, jossa uudinverho ja rusetti, pinniksen suojus, mobile, yms, yms... Mutta kaikki nää vermeet on vaalean- ja tummansinisen sävyissä. Kyseessä on siis "poikien" setti. En olis ikinä tätä itsestäni uskonut, mutta mua oikein ärsyttää laittaa niitä pikkuneidin sänkyyn |O Kun ne ei oo yhtään tyttömäiset... :ashamed: Oonko vähän naurettava ja lapsellinen...? Lahjahevon suuhun ei saa katsoa, mutta...

Mulla on pojalla sekä vaaleansininen, vaaleanpunainen & vaaleanvihreä lakanasetti. Voithan sinä vaihtaa jotain osia toiseen väriin ja yhdellä lakanalla ei muuten pärjää (harmonia tulee varmasti särkymään)

Olkoon turhamaisuutta tai ei niin mä en ole pystynyt käyttää tytöillä niitä poikavärejä :x

Vaunut oli esikolla sinisävyiset ja harkitsin niidenkin vaihtamista mutta taloudellisista syistä en voinut vaihtaa :D

Mun mielestä värillä on väliä, mutta vuodevaatteissa suosin sinisiä ja vihreitä värejä. Rauhoittavat värit sopivat mielestän myös tyttövauvalle paremmin kuin levoton vaaleanpunainen. Sinisiin voisi lisätä vaikka pitsiä ja perhosia eli tyttömäisiä elementtejä, jotta kaikille olisi selvää, että tyttövauvahan se sielä sängyssä on.

Mun likan yhdistelmävaunut on pääväriltään tummansiniset, likalla on sinisiä vaatteita ja osa niistä on poikien vaatteita. Esim. likalla on parit poikien alkkarit, likka kun itse halusi ne :whistle:

Mun likan lempiväri on tummansininen, miksi tuputtaisin pelkkiä "tyttöjen värejä"? Kun aivan oikeasti väreillä ei ole sukupuolta....

Lisäyksenä. Minä en käyttäisi, jos _tyyli_ ei minua innostaisi. Mä en voi sietää vauva-hörsylöitä (rusetit ja verhot lentäisivät kummankin sukupuolen tapauksessa veks). Mutta väreissä, minä pyrin olemaan liberaali. Pojille pitää olla jotain pinkkiä.

Se lakanasetti on ihan käyttökelpoinen, jos vaikka vaihtaisit muut osat mieleiseksi (tai ehkä jonkun osan neutraalimmaksi). Tuskin hankit useata täsmälleen samanlaista pussilakanasettiä lapsellesi vain täydellisen yhdistelmän takia?

Mun on sanottava että ymmärrän sua kyllä... En itsekään tuolle tyttärelle olisi huolinut "poikien väristä", vaan hempeän vaaleanpunaista on ollut kaikki ja tulee olemaan kunnes hän osaa itse muuta vaatia...

Yhteistyössä