Varmaan käsitelty täällä, mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi ei :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä lie, joko mielenterveydeltään järkkynyt tai sitten päihteiden väärinkäyttäjä.Ei normaali ihminen käyttäydy noin. Lähes 100% varmuudella voisi kuvitella kyseessä olleen ls-perhe. Sairas ämmä kaikenkaikkiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja FB-käyttäjä;22331530:
Taitaa itselläs vähän päässä viirata, jos tosissaan luulet, että FB sekoittaa ihmisen pään.
Kyllä se johtuu ihan jostain muusta.

Kiitos ja varmasti viiraakin, kelläpä ei :) Mutta tässähän nimenomaan oli kyse siitä. Tokihan hänellä muitakin viirauksia,mutta tämä fecebook nyt sai pää ihan sekaisin. Eli kyllä on osuutta sillä asiaan.
Ja minun mielestä kaikilla viiraa päästä myös ketkä facebookia jotenkin pitää hyvänä. Toisilla toisenlaiset viiraukset kuin toisilla

Kiitos ja varmasti viiraakin, kelläpä ei :) Mutta tässähän nimenomaan oli kyse siitä. Tokihan hänellä muitakin viirauksia,mutta tämä fecebook nyt sai pää ihan sekaisin. Eli kyllä on osuutta sillä asiaan.
Ja minun mielestä kaikilla viiraa päästä myös ketkä facebookia jotenkin pitää hyvänä. Toisilla toisenlaiset viiraukset kuin toisilla

Hah, okei, en ees rupee väittelee sun kanssa :D :D

kamala juttu :(
mutta turhaan tästäkin nyt fb.tä syyttää, kyllä ne ongelmat on ihan muualla ja tuon tilanteen olisi voinut laukaista mikä tahansa, esim. että maito loppu. monissa perheväkivalta tapauksissa, riidan ja tappelun aloittaa juurikin joku näin arkipäiväinen asia. mutta kukaan ei sano että esim. kyllä se maidon juonti on vaarallista.
terve normaali ihminen, ei sekoa tietokone maailmaan, vaan ongelmat ovat alkujaan muualta. samalla tavalla, jo mielenterveysongelmiin taipuvainen ihminen voi uppoutua mms. kirjojen, uutisten, naapurien ja vaikkapa esim. pikkukivien maailmaan ja pitää heitä perheenjäseninään.

Olen samaa mieltä...Facebookin myötä olen alkanut pitää enemmän yhteyttä sukulaisiin ja ystäviin... sellaisenkin serkkuni, jota en ole nähnyt 30 vuoteen, kanssa kirjoittelen nykyään päivittäin :D

Yhteistyössä