V
voi ei :(
Vieras
Facebook-peli Farmville ji kesken - iti tappoi lapsensa - Ilta-Sanomat
Aivan hirveää, miten joku voi olla noin julma
Aivan hirveää, miten joku voi olla noin julma
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kaikkea se facebook teettää Olen aina ollut sit mieltä että ei se ole terveiden ihmiseten touhua ollenkaan. Tässä siis tulos.
Alkuperäinen kirjoittaja FB-käyttäjä;22331530:Taitaa itselläs vähän päässä viirata, jos tosissaan luulet, että FB sekoittaa ihmisen pään.
Kyllä se johtuu ihan jostain muusta.
Kiitos ja varmasti viiraakin, kelläpä eiMutta tässähän nimenomaan oli kyse siitä. Tokihan hänellä muitakin viirauksia,mutta tämä fecebook nyt sai pää ihan sekaisin. Eli kyllä on osuutta sillä asiaan.
Ja minun mielestä kaikilla viiraa päästä myös ketkä facebookia jotenkin pitää hyvänä. Toisilla toisenlaiset viiraukset kuin toisilla
Kaikkea se facebook teettää Olen aina ollut sit mieltä että ei se ole terveiden ihmiseten touhua ollenkaan. Tässä siis tulos.
Olen samaa mieltä...Facebookin myötä olen alkanut pitää enemmän yhteyttä sukulaisiin ja ystäviin... sellaisenkin serkkuni, jota en ole nähnyt 30 vuoteen, kanssa kirjoittelen nykyään päivittäinKiitos ja varmasti viiraakin, kelläpä eiMutta tässähän nimenomaan oli kyse siitä. Tokihan hänellä muitakin viirauksia,mutta tämä fecebook nyt sai pää ihan sekaisin. Eli kyllä on osuutta sillä asiaan.
Ja minun mielestä kaikilla viiraa päästä myös ketkä facebookia jotenkin pitää hyvänä. Toisilla toisenlaiset viiraukset kuin toisilla