Varmat päivät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Myy

Vieras
Voitteko valaista mulle mitkä on ne varmat päivät? Ihan vielä ei lasta yritetä, mutta vauva on meille toki ihana tervetullut asia jos sellainen sattuisi tulemaan. Siksi noi varmat päivät sopis meiän elämän tilanteeseen ihan hyvin. En vaan oo ihan varma et miten se nyt lasketaan.
Kiitos ja kumarrus.

Täällä ihmiset yrittävät hyvinkin epätoivoisesti tulla raskaaksi! Ehkä tämä on vähän väärä palsta kysellä varmoista päivistä. Hemmetti, että ottaa aivoon tuollaiset!

Hui, anteeksi. Jossain ketjusta niistä puhuttiin, koska osa vielä käytti niitä. Siksi ajattelin että voin asiasta kysäistä.
En ymmärtänyt että voi olla noinkin herkkänahkaista porukkaa. No toivottavasti tulet pian raskaaksi, niin kanssaeläjilläsikin olisi varmasti helpompaa.
kiitos ja anteeksi.

No, minä voin vastata, sillä käytettiin sitä systeemiä ennen kuin päätettiin että vauva saa oikeasti alkaa tulemaan, (vaikka en vielä olekaan raskaana). Ensinnäkin parempi kun ei laske mitään, vaan tarkkailee limoja ja lämpöä. Opettelee sen mukaan omaa kiertoaan. Normaalisti ovulaatio tapahtuu kierron puolivälissä eli noin 14 päivää menkkojen alusta. Mutta jos haluu pelata oikein varman päälle niin harrastaa vapaata seksiä vain viikkoa ennen menkkojen alkua, kun ovulaatio jo ohi.

Tähän luomuehkäisyyn on ihan omat sivunsa, ""luonnonmukainen ehkäisy"" hakusanalla voit etsiä, niitä tarkkailuja olen sitten käyttänyt nyt myös tässä yrityksessä tulla raskaaksi, samoja juttujahan siinä seurataan.

Yhteistyössä