VAROITUS facebook..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmmm

Vieras
VAROITUS!!!! Älä liity ryhmään joka on liikkeelllä FB:ssä :" Isäksi ja äitiksi tulo on parasta mitä mulle on tapahtunut" . Sen on laittanut alkuun ryhmä pedofiilejä jonka tarkoitus on päästä käsiksi sinun kuviin! ! ! Ole hyvä ja laita tämä sinun statukseen että tieto leviää ! ! ! Kiitos

tämmönen kiertää facessa,enpä tiädä mitä ajatella kannattaa olla varovainen kun liittyy ryhmiin :/

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
VAROITUS!!!! Älä liity ryhmään joka on liikkeelllä FB:ssä :" Isäksi ja äitiksi tulo on parasta mitä mulle on tapahtunut" . Sen on laittanut alkuun ryhmä pedofiilejä jonka tarkoitus on päästä käsiksi sinun kuviin! ! ! Ole hyvä ja laita tämä sinun statukseen että tieto leviää ! ! ! Kiitos

tämmönen kiertää facessa,enpä tiädä mitä ajatella kannattaa olla varovainen kun liittyy ryhmiin :/

Jos on tiedossa, kuka / ketkä ja mitä varten ryhmän perustanut, niin miksi sitä ei ole vielä poistettu viranomaisten toimesta???

Mä en oikein tajua noita FB:n ryhmiä muutenkaan. Ne on jotenkin niin turhanpäiväsiä. Ite kuulun ihan muutamaan tosi kieli poskessa tehtyihin ja muutamaan fanijuttuun. Mun yks kaveri kuuluu yli sataan ryhmään, tyyliin ehkä otin ehkä en ja juominen sitä ja juominen tätä... ja mä en vaan tajua, mitä hienoa siinä on... ja just noi olen niin ylpeä äidistäni/siskostani/lapsistani... *pudistelee päätään*

Näkyykö mun kaikki kuvat kaikille samaan ryhmään kuuluville? Vaikka yksityisyysasetuksiin olen laittanut että vain kaverit? Luulin ettei kuvat sitten tosiaan näy muuta kuin kavereille ja jos jokainen ryhmän jäsen tai vaan ryhmän ylläpitäjäkin pääsee niitä kattomaan niin eikö tuota saa muutettua asetuksista. Just kävin kattomassa enkä löytänyt mitään kohtaa asetuksista mikä olisi ryhmiin liittynyt. Ja sitten toinen asia: miten saa muutettua, ettei näkyisi kaikki sivut joitten "fani" olen, kaikille jotka nimeni hakukenttään kirjoittaa. Katsoin äsken sitä profiilin esikatselua mikä näyttää miten profiilini näkyy useimmille käyttäjille ja siinä oli profiilikuva, kaverilista ja nuo fanisivut. En haluaisi että noita sivuja näkyy, enkä kyllä että tuota profiilikuvaakaan näkyisi.

Mä olen ihan vaan varulta poistanu ihan kaikki kuvat sieltä. Ainoa on profiilissa oleva kuva mut muita en enään laita.Ja muutenkin olen tosi kriittinen mitä sinne kirjoitan ja laitan. Mä en luota ko hommaan lainkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oletteko homanneet et jos kaverisi on kommenttoinu jonku oman kaverin TILAA niin sä voit päästä lukemaan sen kaverin sivuja kun klikkaat siittä TILAA kohdasta :o

joo, jos on laittanu asetuksiin et kaverin kaveri...

Ei varmaan moni ole tuosta silti tietonen,et kannattais muuttaa niitä asetuksia.

oletteko homanneet et jos kaverisi on kommenttoinu jonku oman kaverin TILAA niin sä voit päästä lukemaan sen kaverin sivuja kun klikkaat siittä TILAA kohdasta :o

Ei varmaan moni ole tuosta silti tietonen,et kannattais muuttaa niitä asetuksia.

jos siellä on kohta "tila ja linkit" ja kelle näkyy, niin siinä on vaikka mitä vaihtoehtoja kuten kaverin kaverit ja pelkät kaverit ym. luetunymmärtämistä nääs :D

jos siellä on kohta "tila ja linkit" ja kelle näkyy, niin siinä on vaikka mitä vaihtoehtoja kuten kaverin kaverit ja pelkät kaverit ym. luetunymmärtämistä nääs :D

juuh

http://www.iltalehti.fi/digi/2010011510933472_du.shtml

=) Ei saisi nauraa, mutta aissaatttana =D Siinä on monelta mammalta voinut mennä aamukahveet väärään kurkkuun, kun on huomannut mihin ryhmään sitä onkaan tullut liityttyä. Joo, menen pois.

http://www.iltalehti.fi/digi/2010011510933472_du.shtml

=) Ei saisi nauraa, mutta aissaatttana =D Siinä on monelta mammalta voinut mennä aamukahveet väärään kurkkuun, kun on huomannut mihin ryhmään sitä onkaan tullut liityttyä. Joo, menen pois.

pitäishän sitä järki sanoo että nettiin kun laittaa kuvia niin siinä on mahdollisuus niitten kuvien mennä vääriin käsiin, itse sitä on vastuussa mitä kuvia sinne lykkää, sitähän on aina sanottu että kun laitat kuvan internettiin niin se on miljoonassa paikassa jo, vaikka sen kuvan sieltä ottaiskin pois.