Varoitus: maailman historian huonoin ripsiväri!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja papan mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lorealin Longitude.. :) *tynkäripsi täällä* :wave:
harja on musta kohtuujees mutta ruukaa välillä karisemaan... mutta mä en laita hillitöntä kerrosta mascaraa muutenkaan :D vähän ja kohtuudella... pitäis muutenkin ostaa uus varmaan jo... :whistle:

Mulle on sopinut parhaiten Avonin super full- ripsari.
Monia oon kokeillut, tuota kaneboa en kylläkään.. mutta nyt pysyn tuossa avonissa kun sillä tulee parhain ja siistein jälki mun räpsyttimiin..
mulla menee helposti klönttiin ja alkaa harottamaan ripset :/

Tää ei sinänsä asiaan kuulu, mutta ärsyttää nuo irtoripsillä varustetut mallit ripsarimainoksissa. :D Ja sitten vielä tietokoneella muokataan varmasti ripsiä vielä tuuheammiksi.

Ihan sama mitä töhnää räpsyttimiinsä sutii niin silmät kirvelee ja punoittaa vartti sen jälkeen. Ei mitään eroa olipahan vaikka kuinka allergiatestattu tai herkille silmille tarkoitettu..

Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mä tykästyin tohon Max Factorin Maxim ...joku.. Semmoinen musta puteli, jossa on kultakoristelua siinä päässä. Ei varise ja hyvä harja. :)

Master Piece Max?

Tätä ostin tänään ja olen aiemminkin ostanut. Ihan hyvä tuote kyllä. :)

En tykkää ollenkaan! Kauheessa klimpissä kun yrittää saada väriä enemmän kun hitusen. Ja haiseekin pahalle.

Kanebo 38 on hyvä, mut se ripsarin pesu on jotain niin ärsyttävää...joka aamu kuiteskin sitä uskollisesti ripsiini lykkään ja illalla kiroan sen pesua.... ;)
Myös Clinique on hyvä

Alkuperäinen kirjoittaja August:
Kanebo 38 on hyvä, mut se ripsarin pesu on jotain niin ärsyttävää...joka aamu kuiteskin sitä uskollisesti ripsiini lykkään ja illalla kiroan sen pesua.... ;)
Myös Clinique on hyvä

MIkä Kanebon pesussa on ärsyttävää? Vai siis yleisesti ripsarin pois pesu iltaisin?

Alkuperäinen kirjoittaja 112:
Alkuperäinen kirjoittaja August:
Myös Clinique on hyvä

MIkä Kanebon pesussa on ärsyttävää? Vai siis yleisesti ripsarin pois pesu iltaisin?

Se lähtee vaan kuumalla vedellä ja silläkin huonosti

Yhteistyössä