VAROKAA!!! Voihan v****n v****n v***u... 17212

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja APUA AUTTAKAA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

APUA AUTTAKAA

Vieras
Voi elämä... pelasin joskus... pitkä aika sitten netissä jotain ilmaista peliä. Olikohan joku facebook kaveri siihen linkin tai jotain laittanut. Lopetin pelin netis kuitenkin kesken, kun siinä tuli jotain muistaakseni että pitää lähettää joku viesti johonkin. Ja minä en koskaan lähetä mitään viestejä mihinkään. Kuitenkin alkoi tulla viestejä puhelimeen.

Eka viesti: 8927 Täytä koodi ja saatat voittaa! Info 99080040000800 Lopeta, tekstaa stop, kestotilaus,puh.laskun yht. 24/kk+2?/jokaiselta lisäkysymykseltä. zemgo.com

Mihinköhän tuo koodi olisi pitänyt laittaa???? En laittanut sitä mihinkään enkä todellakaan tajunnut että olen nyt jo kestotilaaja ja olisi pitänyt joku stop viesti lähettää???? Luulin että viesti pitäisi lähettää jos laitan tuon koodin????

Toinen viesti hetken päästä, jota en edes lukenut kuin vasta äsken... VÄHÄN Vituttaa!!!! Peli alkaa nyt. Järjestä kirjaimet ja voita upea WII-paketti! Arvoitus:IKAS (100 pistettä) Tekstaa vastauksesi numeroon 17212

Voi elämä mitä tehdä?????? Ihmettelin jo viime kuussa, että onpa kallista peruutella lehtitilauksia tekstiviestillä... puhelinerittelyä kun ei minulle paperisena tule. Nyt kävin sitten operaattorin nettisivuilta katsomassa millainen puhelilasku on tulossa ja mitä VITTUA... Miljoona 2? palveluviestiä... tulossa joku yli 100? lasku pelkistä viesteistä???? Joita en ole edes kaikkia avannut saatika niihin mitään vastannut. En todellakaan tajunnut että viestit maksaa... On vaan vituttanut kun niitä joka päivä tulee 2kpl. ajattelinkin miten kauan ne jaksaa mainostaa tuota peliä. Pää räjähtääääääääääää

ONKO KELLEKKÄÄN MUULLE KÄYNYT NÄIN?
MITÄ TEIT???

tytölle tuli noita kait puol vuotta,oli kaveriltaan saanut vihjeen tilata horoskoopin puhelimeen..onneksi otin palvelunumeroiden eston heti kättelyssä :whistle: tosin tytön tekstarit oli jotain; "liittymästä ei voi lähettää palveluviestejä" tjn sellaista..nyt ei kuulemma ole aikoihin enää tullut viestejä..eikä näkynyt laskuissa mitenkään..

Alkuperäinen kirjoittaja APUA AUTTAKAA:
Voi elämä... pelasin joskus... pitkä aika sitten netissä jotain ilmaista peliä. Olikohan joku facebook kaveri siihen linkin tai jotain laittanut. Lopetin pelin netis kuitenkin kesken, kun siinä tuli jotain muistaakseni että pitää lähettää joku viesti johonkin. Ja minä en koskaan lähetä mitään viestejä mihinkään. Kuitenkin alkoi tulla viestejä puhelimeen.

Eka viesti: 8927 Täytä koodi ja saatat voittaa! Info 99080040000800 Lopeta, tekstaa stop, kestotilaus,puh.laskun yht. 24/kk+2?/jokaiselta lisäkysymykseltä. zemgo.com

Mihinköhän tuo koodi olisi pitänyt laittaa???? En laittanut sitä mihinkään enkä todellakaan tajunnut että olen nyt jo kestotilaaja ja olisi pitänyt joku stop viesti lähettää???? Luulin että viesti pitäisi lähettää jos laitan tuon koodin????

Toinen viesti hetken päästä, jota en edes lukenut kuin vasta äsken... VÄHÄN Vituttaa!!!! Peli alkaa nyt. Järjestä kirjaimet ja voita upea WII-paketti! Arvoitus:IKAS (100 pistettä) Tekstaa vastauksesi numeroon 17212

Voi elämä mitä tehdä?????? Ihmettelin jo viime kuussa, että onpa kallista peruutella lehtitilauksia tekstiviestillä... puhelinerittelyä kun ei minulle paperisena tule. Nyt kävin sitten operaattorin nettisivuilta katsomassa millainen puhelilasku on tulossa ja mitä VITTUA... Miljoona 2? palveluviestiä... tulossa joku yli 100? lasku pelkistä viesteistä???? Joita en ole edes kaikkia avannut saatika niihin mitään vastannut. En todellakaan tajunnut että viestit maksaa... On vaan vituttanut kun niitä joka päivä tulee 2kpl. ajattelinkin miten kauan ne jaksaa mainostaa tuota peliä. Pää räjähtääääääääääää

MITÄ TEIT???

Ota yhteys kuluttaja-asiamieheen. He neuvovat, mitä tehdä.

oon kuullu paljon tälläsistä tapauksista, mutta sinänsä tossa ekassa viestissä luki kaikki tarvittavat tiedot: siinä luki että jokainen uusi lisäkysymys maksaa 2 ?, ja siinä luki miten palvelun saa lopetettua. ja vaikka sait viestejä puhelimeesi mikä osoitti että tilaus oli alkanut niin jätit ne vain huomioimatta. Ja en sano tuota nyt pahalla ja kyllä oikeasti toivon että saisit jonkin korvauksen mutta en sitten tiedä onnistuuko.

Mulle kävi kans noin, ihan eri jutussa. Alko tulee viestejä, jotka vitutti ja vielä enemmän vitutti se lasku. ÄLKÄÄ KOSKAAN ALITTAKO PUHELINNUMEROANNE NETISSÄ MIHINKÄÄN!!!!!!!!!!!!
Saatana

Maksoin 33 euroa laskun. Jos jatkaa näin ja lähettä omat vastausket vielä niin ei tarvi voittaa mitään. Itse voisin ostaa tämän WII:n laskun rahalla ja pelissa ei tarvi osallistua :))

MITÄ TEIT???

Mulla kävi samoin jopa 2sekunnin aikana tuli 8 euron lasku ja kuukaudrssa 53 euroa eikö tämä ole jo ryöstöä kun kyseessä on aina paluu viesti enkä tajunut sitä lopettaa ajoissa jolloin 2 kk aikana ylimääräistä laskua tuli lähes 100 euroa

hei, aivan vastaavanlainen tapaus. Keskeytetty nettipeli...
Tällä hetkellä minulla menossa laskunmaksamispyyntö kyseiseltä 17212:lta (myös tilaamastani puhelinerittelystä dna:lta) Lisätietoja sain esim. mapel.fi, joka valvoo meidän etujamme netissä.

REKLAMOIKAA IHMEESSÄ JA; VAATIKAA HEIDÄN OSUUTENSA PUHELINLASKUSTA JA OLKAA YHTEYDESSÄ MAPEL:FI. terv. kohtalotoveri

MITÄ TEIT???

Mulle alko tuleen tekstareita, joihin vain vastaamisen liuulin maksavan, mutta sekin maksoi, että perkele sain niitä viestejä.
Sain viestejä jatkuvasti ja kun lopulta näin puhelinlaskun, soitin ja kysyin, mitäs nää nyt on?

Alkuperäinen kirjoittaja V A R O T U S !:
Mulle kävi kans noin, ihan eri jutussa. Alko tulee viestejä, jotka vitutti ja vielä enemmän vitutti se lasku. ÄLKÄÄ KOSKAAN ALITTAKO PUHELINNUMEROANNE NETISSÄ MIHINKÄÄN!!!!!!!!!!!!
Saatana

Just näin !!!!!

Kuluttajaviraston sivulta saa lomakkeen jolla voi reklamoida rahansa takaisin.

http://www.kuluttajavirasto.fi/mobiilipalvelut/valittaminen/

Riippuen mistä numerosta viestit tulee Kuluttavirstolla on lista osoitteista mihin lomake lähetetään.

Palveun saa loppumaan lähettämällä viestin takaisin - joku seuraavista toimii:
STOP
STOP NOW
END

Suosittelen myös palvelutekstariestoa numeroosi.

Mitä nyt teen!?
Yksi idiootti siis täälläkin... sain samanlaisen viestin (kuin ketjun aloittaja) annettuani puhelinnumeroni netin älypeliin... Tajusin asian kuitenkin heti kun viestin sain ja yritin laittaa stop viestin, mutta sain vain seuraavan vastauksen: "Koodiasi ei tunnistettu. Tarkista koodi ja lähetä numeroon 17212"

En uskaltanut tätä minulle annettua koodia kuitenkaan minnekään lähettää... mutta mitä sitten teen ??? APUA!

Alkuperäinen kirjoittaja Nepula:
Mitä nyt teen!?
Yksi idiootti siis täälläkin... sain samanlaisen viestin (kuin ketjun aloittaja) annettuani puhelinnumeroni netin älypeliin... Tajusin asian kuitenkin heti kun viestin sain ja yritin laittaa stop viestin, mutta sain vain seuraavan vastauksen: "Koodiasi ei tunnistettu. Tarkista koodi ja lähetä numeroon 17212"

En uskaltanut tätä minulle annettua koodia kuitenkaan minnekään lähettää... mutta mitä sitten teen ??? APUA!

Hei, mulla ei kans toiminut toi stop, mutta kun soitin puh.liittymäni asiakaspalveluun niin sain palvelunantajanpuh.numeron (mun 17212-viestit oli Glomobilta, puh 0942415801) ja näin sain lopetettuu. Samalla sain laitettu palveluviestijen estot:).

Voi että v*ttaa, mulla nyt jo toinen lasku tulos, toivottavasti tuolta kuluttajavirastolta pystyis saamaan jotain rahaa takas..

Vastasin netissä ikean mainokseksi naamioituun kyselyyn, jonka jälkeen puhelimeeni rupesi tulemaan tekstiviestejä . ihmettelin vain mitä ne ovat ja poistin ne avaamatta ,niitä tuli neljäkin kappaletta peräkkäin , en tajunnut että ne ovat maksullisia viestejä ,se lysti maksoi 100 euroa.
Tällaisen toiminnan voi katsoa rikoliseksi , ihmettelen miksi DNA antaa toimia tällaisen huijauksen verkossaan ja osallistuu varojen keräykseen rikolliseen toimintaan . Ei voi olla niin etteikö siellä tiedetä toiminnan laadusta.

VAROKAA MAINOKSIA MIHINKÄÄN EI VOI LUOTTAA

Yhteistyössä