P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mitä meidän nyt täytyy tehdä?:'(
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:äsken oli uutisissa tästä tiedotus, riskiryhmille jaetaan kumipamppuja ja jos se jää syksyyn saakka, kaikki rokotetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Pitääkö jotenkin varoa, kun meillä on tossa naapurissakin Simo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Pitääkö jotenkin varoa, kun meillä on tossa naapurissakin Simo![]()
Ai Riihimäellä? Vai onko muutkin Simot vaarallisia?
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Pitääkö jotenkin varoa, kun meillä on tossa naapurissakin Simo![]()
En mä ole Riihimäellä päinkään...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Pitääkö jotenkin varoa, kun meillä on tossa naapurissakin Simo![]()
En mä ole Riihimäellä päinkään...
Mutta jos se kuitenkin on juuri tuo Simo, on vain lähtenytkin eri paikkaan kuin ap luuli...
Alkuperäinen kirjoittaja Pelkäävä:Lisään vielä että te jotka luette tämän ja tiedätte jotain riihisläisiä niin kertokaa eteenpäin, ku mä en voi käydä täällä muutamaan päivään.