Varsiluomen kuristaminen langalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolona kysyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon ite poistannu kaulan alueelta kolme varsiluomea tai siis mies poisti, en ite uskaltannu.. Ihan vaan paratakoneen terällä, hups, sattu kyllä pirusti. Kylmä auttaa, eli jääpussi ensin luomelle. Tärkeintä on huolehtia puhtaudesta, terä keitetään ja haavaa, jos sitä ny haavaks voi sanoa, putsataan vaikka Septidinillä. Niitä varsiluomia alkaa naisille tulla tässä viienkympin hujakoilla ihan urakalla, just kaulalle, kumma juttu...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle raskausaikana tullut pari kertaa tullainen "luomi", minkä gynegologi ja terkka arvelivat olevan kondyloomaa!!!! Ite hirtin langalla. Kävi niin ku ap:lläki, mustui, kuivui ja tippui pois.

kondyloomaa? eikait nyt kondylooma kasvata tuollaista 0.5cm leveää ja korkeaa ihon väristä paukamaa.. ihme diagnoosi :D

Itsehän menin tuollaisen luomen hirttämään lääkärin neuvosta. Miten siinä kävikään? No muutama päivä meni hyvin ja sitten se alkoi punertumaan/mustumaan ja siitä alkoi vuotaa verta. Ei mitenkään paljon mutta 2-3 kertaa päiväs piti laittaa uus laastari. Neljän päivän jälkeen menin sitten yksityiselle lääkärille joka asian totesikin, että tulehtunut on. Ei muuta kun varattiin aika leikkaukseen. Sielä sitten se poistettiin. Eli riskinsä on tuossakin hommassa.

sinuna en laittaisi laastaria. itse tein niin typerästi, että pidin rullalankaa varsiluomen ympärillä JA vedenkestävää laastaria, seuraavana päivänä se oli paisunu kymmenkertaiseksi ja ihan sinimusta veripallo o_O ! lanka oli onneks jo sitä sen verran kuristanu, että mies sitte leikkas koko paskan pois, eikä sattunu yhtään! mutta kyllä säikähin, varsinki ku oon paksuna, että saan jonku verenmyrkytyksen! eli varmaan pelkkä lanka ympärille vaan riittää, laastari, varsinki niin tiivis, tukehduttaa sen jotenki väärällä lailla..

sinuna en laittaisi laastaria. itse tein niin typerästi, että pidin rullalankaa varsiluomen ympärillä JA vedenkestävää laastaria, seuraavana päivänä se oli paisunu kymmenkertaiseksi ja ihan sinimusta veripallo o_O ! lanka oli onneks jo sitä sen verran kuristanu, että mies sitte leikkas koko paskan pois, eikä sattunu yhtään! mutta kyllä säikähin, varsinki ku oon paksuna, että saan jonku verenmyrkytyksen! eli varmaan pelkkä lanka ympärille vaan riittää, laastari, varsinki niin tiivis, tukehduttaa sen jotenki väärällä lailla..

No en varmasti enään laita laastaria, kun en koskaan meinaa itse enään kokeilla mitään luomen hirttämistä. Suosista vaan lääkärille poistattamaan.