varvastelusta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hamhami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hamhami

Vieras
onko muilla lapsia,jotka varvastelee?tai siis kävelee varpasillaan?meillä poika (2v) joka aina kävellyt näin,mutta jalka menee oikein maahan välillä esim. seisoessa!alan huolestua,ettei koskaan astu normaalisti!voiko kotikonstein jotenkin auttaa?jos jollain tietoa tästä aiheesta,olen kiitollinen tiedoista!!

Joo kengät on hyvä juttu, olen kuullut samaa.
Meidän tyttö kun oppi kävelemään varvisteli kans aluksi vähän, sitten pidettiin kenkiä jonkin verran myös sisällä ja hän oppi kävelemään oikein, eikä varvistele enää. En tiedä johtuiko se sitten siitä. Kannatta kokeilla. =)

Minä olen kanssa kummastellut tätä varvastelua. Tosin meillä on kävelty ja juostu jo kolmisen kuukautta ihan normaalisti, oppi kävelemään 10kk. Nyt vaan jostain ihmeen syystä tykkää välillä tepsutella varpaillaan... Mikä lie halu olla pitempi?

Meillä tyttö varpistelee välillä, yleisimmin silloin kun on vieraita, että ne pääsee kauhistelemaan. Jos ei koko ajan kävele varpaillaan, niin ei tarvii tehdä mitään.
(Miettikää, suurimmalla osalla maailman lapsista ei ole minkäänlaisia kenkiä, silti suurin osa on jaloistaan aivan terveitä...)

Yhteistyössä