Väsäiltiin muksujen kanssa taikataikinasta joulukoristeet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Battimanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mielummin joku sellainen väri, joka kestää esim. pölyjen pyyhkimisen. Kestää sitten kauniit koristeet pidempään. Itse ostin askarteluliikkeestä maalia ja lakkasin vielä päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Mielummin joku sellainen väri, joka kestää esim. pölyjen pyyhkimisen. Kestää sitten kauniit koristeet pidempään. Itse ostin askarteluliikkeestä maalia ja lakkasin vielä päälle.

Oliko jotain tiettyä merkkiä?
tietää lähteä bongaileen torstaina =)

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Millaisia teitte?

Ihan muotilla eli sydän,pipari,possu,tonttu yms kaikkilla noilla pipari muoteilla tehtiin ja sitten reiät ennen uuniin menoa..tuli sinne pari ice age oravaakin kun oli jääpala muotti tuolla nii tahtoivat sellaiset :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ambrosine85:
voisko folio toimia? tulis sellasia valesuklaajuttuja :D toimis takuulla meillä, ei tulis koristeita syötyä vaikka foliossa ovatkin kauniita.. tuskin tuo taikataikina uppois kovin hyvin :$

joo ei se hyvää sen huomasi tuo 3 vuotias joka pariin kertaan sitkeesti sitä maistoi ja irvisteli :D

Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Alkuperäinen kirjoittaja :):

Oliko jotain tiettyä merkkiä?
tietää lähteä bongaileen torstaina =)

Yritin etsiä purkkeja, mutta en löytänyt :( Mutta varmasti osaavat neuvoa, jos menet asiantuntevaan liikkeeseen. Eikä ne pikkupurkit paljon maksaneetkaan, niillä maalattiin monta, monta kuvaa (n. 50 pienen piparin kokoista kuviota) ja loppu maalista jäi kuivumaan.

Yhteistyössä