Vasektomia. Kertokaas kokemuksianne/miestenne kokemuksia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="harmaana";28601178]Mun miehelleni tehtiin viikko sitten, pari päivää söi särkylääkettä, nyt ei huomaa kuin siitä että on pienet ompeleet, hänellä ei tullut mitään turvotusta yms. Sai lähetteen ihan tk lääkäriltä,kolmisen kuukautta sen hausta meni toimenpiteeseen.[/QUOTE]

Missä kunnassa on näin lyhyet jonot? Mieheni sai juuri OYS:ista jonotuslaput, jossa kerrottiin että vasektomiajonot ovat arviolta 1-2 v. Ensin oltiin tk-jonossa 3 kk ja nyt sitten vielä 1-2 v jonotus OYS:iin. Riittävän pitkä harminta-aika :D

[QUOTE="cello";28602249]Missä kunnassa on näin lyhyet jonot? Mieheni sai juuri OYS:ista jonotuslaput, jossa kerrottiin että vasektomiajonot ovat arviolta 1-2 v. Ensin oltiin tk-jonossa 3 kk ja nyt sitten vielä 1-2 v jonotus OYS:iin. Riittävän pitkä harminta-aika :D[/QUOTE]

Varsinais-Suomessa asutaan

[QUOTE="cello";28602249]Missä kunnassa on näin lyhyet jonot? Mieheni sai juuri OYS:ista jonotuslaput, jossa kerrottiin että vasektomiajonot ovat arviolta 1-2 v. Ensin oltiin tk-jonossa 3 kk ja nyt sitten vielä 1-2 v jonotus OYS:iin. Riittävän pitkä harminta-aika :D[/QUOTE]

Sain juuri kuulla "luotettavalta" taholta, että Oulussa olis jonot vasektomiaan viitisen vuotta :-/
Pittää ihan vakavasti harkita yksityisellä käyntiä! Urologian poliklinikalle vois ainakin pirauttaa lähipäivinä

Mies kävi tk-lääkäriltä hakemassa lähetteen. Toimenpiteeseen joutui jonottamaan nelisen kuukautta. Itse toimenpide tehtiin paikallispuudutuksessa. Toisen puolen ronkkiminen oli tehnyt kipeää, oli laitettu lisää puudutetta, mutta ei ollut auttanut. Toisella puolella ei ongelmia. Siltä kipeältä puolelta oli kipeä vielä monta viikkoa toimenpiteen jälkeen.

Mun miehellä samanlailla, että toinen oli hankalampi löytää ja pidempään kipeä -turvonnut kuin punainen pallo ekan viikon. Vain 2kk joutui jonottamaan. Nyt kaikki kunnossa. Tosin siemennäytettä ei meinannut mennä antamaan, eiköhän tuo yleensä ole ihan luotettava toimenpide.

Yhteistyössä