"Vasemmistoliiton Veronika Honkasalo puolustaa Irania, joka vainoaa naisia, tappaa toisinajattelijoita ja havittelee ydinasetta"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja

VASTAUS itse kysymykseeni, arvon vassut? :D

Eikä Honkasalo kieltänyt X:ssä ettei sitä itse keskustelua olisi käyty!

Vassaritko tässä nyt trollaa? :unsure:

Eipä tän ketjun vasurit osaa muuta kuin "ampua viestintuojan", mutta itse aiheeseen heillä ei ole vastausta.
Enkä koskaan ole saanut vastausta mäkään kysymykseen:

Miksi länsiwoket puolustelevat naisille takapajuisia muslimimaita, joissa woketus on kielletty? Jos Israel hyökkää liian raa'asti heidän mielestään, niin se on silti pisara meressä verrattuna tavalliseen elämänmenoon musumaissa.
Itse en puolustele Irania enkä todellakaan ole äärioikeistolaisena mikään woke, mutta täytyy nyt kyllä sen verran puolustella "ketjun vasureja" (sinun viestisi on #5 tässä ketjussa, niin eipä niitä vasureja ihan hirveästi vielä kommentin kirjoitusvaiheessa ollut), että ei ole mitenkään kohtuutonta kysellä sen alkuperäisen Honkasalon sanoman tai kirjoittaman perään.

On todellakin aika tyypillistä persuille aloittaa keskustelu siitä mitä itse tulkitaan tai mitä oma media tulkitsee tai mitä oma poliitikko tulkitsee jonkun toisen sanoneen sen sijaan, että linkitettäisiin se mitä se joku toinen on sanonut ja analysoitaisiin sitä. Se on huonoa keskustelua.

Itse en puolustele Irania enkä todellakaan ole äärioikeistolaisena mikään woke, mutta täytyy nyt kyllä sen verran puolustella "ketjun vasureja" (sinun viestisi on #5 tässä ketjussa, niin eipä niitä vasureja ihan hirveästi vielä kommentin kirjoitusvaiheessa ollut), että ei ole mitenkään kohtuutonta kysellä sen alkuperäisen Honkasalon sanoman tai kirjoittaman perään.

On todellakin aika tyypillistä persuille aloittaa keskustelu siitä mitä itse tulkitaan tai mitä oma media tulkitsee tai mitä oma poliitikko tulkitsee jonkun toisen sanoneen sen sijaan, että linkitettäisiin se mitä se joku toinen on sanonut ja analysoitaisiin sitä. Se on huonoa keskustelua.

Siis Iranin ongelmahan ovat nämä kiihkouskovaiset johtajat, ja sitä (tai niitä) hallintoa monet ovat paenneet maasta. Aikaisemmin elämä oli kuulemma varsin mukavaa siellä.

Miksi vassarit eivät välitä Lähi-Idän naisista?

Honkasalon X-tililtä:

"Jaahas, persut trollaa, että koska pidän Israelin hyökkäystä Iraniin kansainvälisen oikeuden vastaisena, tukisin Iranin autoritääristä regiimiä. Höpö höpö. Kovin oli hiljaista silloin kun urheat iranilaiset nousivat joukolla vastarintaan hallitustaan vastaan! Minä olin äänessä."

Ja kun kohde on vielä Honkasalo, jonka kaikki tietää olevan Iranin vastarinnan tukija, joka on vuosikaudet pitänyt ääntä islamistihallintoa vastaan ja vielä rahoittaa Iranin vastarintaa sponsoroimalla Islamistisen vastarinnan vapaustaistaistelua.

Siksi tämä on ehkä niin hauskaa, kun se kohdistuu siihen suomalaiseen, joka on joka ikisessä Iranin islamistihallinnon vastaisessa tapahtumassa mukana.

Ja kun kohde on vielä Honkasalo, jonka kaikki tietää olevan Iranin vastarinnan tukija, joka on vuosikaudet pitänyt ääntä islamistihallintoa vastaan ja vielä rahoittaa Iranin vastarintaa sponsoroimalla Islamistisen vastarinnan vapaustaistaistelua.

Siksi tämä on ehkä niin hauskaa, kun se kohdistuu siihen suomalaiseen, joka on joka ikisessä Iranin islamistihallinnon vastaisessa tapahtumassa mukana.

👍 Tämä!

Tuo puhe on vuodelta 2022. Palet (Iranin tukemana) eivät olleet vielä hyökänneet Israeliin.
Ja yksi tuon avauksen jutun olennaisista väitteistä oli, että Honkasalo kaksinaismoralisesti antaa hyväksyntänsä teokratialle. Näinhän ei selvästikään ole ja siitä on pitkältä ajalta näemmä todistusaineistoakin. Mitenhän lie Sanna Antikaisen lausuntojen osalta? Onko Iranin tilanne kiinnostanut muutenkin kuin pilkkakirveenä poliittisia vastustajia kohtaan?

No eikös sen pitäis kehua Israelia joka on pikkusen sysässy vallankumouksen ajatusta liikkeelle? Reza Pahlavit sun muut innostui heti.

Pitäskö oottaa että länsivassut inisis vielä 50 v.ja sinä aikana kalifaatit p*skat välittäis jonku länsivassun ulinoista?

Ja yksi tuon avauksen jutun olennaisista väitteistä oli, että Honkasalo kaksinaismoralisesti antaa hyväksyntänsä teokratialle. Näinhän ei selvästikään ole ja siitä on pitkältä ajalta näemmä todistusaineistoakin. Mitenhän lie Sanna Antikaisen lausuntojen osalta? Onko Iranin tilanne kiinnostanut muutenkin kuin pilkkakirveenä poliittisia vastustajia kohtaan?

Tuskin on.

Veikkaan, että Antikainen joutuu pian palaamaan lähihoitajan töihin. Onneksi en asu lähelläkään hänen kotikulmiaan.

Mä oon tässä elämässä ja myös palstaillessa oppinut sen, että puheenvuoroissaan pitää tuoda se toinen puoli esille, vaikka se olisi jaarittelua.

Koska muutoin annat väärän kuvan ihmisille.

Mä en sure Israelin iskua Iraniin, koska Iran on kaiken pskan takana ollut vuosikymmenet.

Niin, kerro miksi Honkasalo ei kieltänyt sitä keskustelua käydyn eduskunnassa?

Miksi vassarit eivät välitä Lähi-Idän naisista?
Mitä keskustelua?

"Antikaisen mukaan Honkasalon kirjoitus myötäilee käytännössä Irania jättämällä täysin huomiotta sen, miksi Israel iski ja mitä Iran edustaa."

Kummasti vaan kirjoitusta ei ole linkitetty tai edes siteerattu juttuun niin, että lukija voisi ihan itse arvioida asiaa.

Antikaisen horinat ovat Antikaisen horinoita.

Tämän kaltaisten
No eikös sen pitäis kehua Israelia joka on pikkusen sysässy vallankumouksen ajatusta liikkeelle? Reza Pahlavit sun muut innostui heti.

Pitäskö oottaa että länsivassut inisis vielä 50 v.ja sinä aikana kalifaatit p*skat välittäis jonku länsivassun ulinoista?

Otetaan hypoteesi suomesta.

Vastustat hallitusta kuten suuri osa suomalaista. Tälle hallinnolle on kannatusta jotain 27%, joten tämä on myös totta. Venäjä pommittaisi Olkiluoto 3 voimalan paskaksi ja maa menisi pimeäksi. Olisitko onnellinen siitä, että tämä heikentää ei-toivottua hallitusta?

Tuskin on.

Veikkaan, että Antikainen joutuu pian palaamaan lähihoitajan töihin. Onneksi en asu lähelläkään hänen kotikulmiaan.

Ei kannata alentua Persujen tasolle vääristelemään totuutta. Se on nykyisin sairaanhoitaja, vaikka ei varmaan ole tätä työtä vielä koskaan tehnyt (koska on toiminut kansanedustajana valmistumisensa jälkeen). Ei vääristellä tottuutta. Varmasti ihan hyvä ihminen, vaikka onkin hillotolpan sokaisema ja päästelee suustaan käsittämättömiä asioita eikä ole sovelias kansanedustajaksi.

Antikaisella on lastenkotinuoren tausta. Hän asui lastensuojelulaitoksessa 15–17-vuotiaana jouduttuaan isänsä pahoinpitelemäksi.[3] Hänen molemmat vanhempansa kuolivat alkoholiin hänen ollessa 17–18-vuotias.[4]

Antikainen valmistui lähihoitajaksi vuonna 2010 ja on työskennellyt sen jälkeen niin vanhustenhoidon, mielenterveystyön kuin lastensuojelunkin puolella. Vuonna 2019 hän valmistui sairaanhoitajaksi.[5]

Uusimmat

Yhteistyössä