Vastaa rehellisesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Riitta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"Riitta"

Vieras
1. Inhottaako sinua jos joku läheisesi käy vessassasi?
Entä jos joku vieraampi, siisti ihminen käy vessassasi?
Vaikuttaako ihmisen ulkonäkö asiaan?

2. Käytkö itse tutuillasi vessasa? Inhottaako se sinua? Laitatko paperia alle?
Käytkö julkisissa vessoissa? Inhottaako se sinua? Laitatko paperia alle?

3. Inhottaako sinua istua sellaisissa istuimissa missä muut istuu, esim bussissa? Vältätkö istumista jos voit?

4. Inhottaako sinua koskea mihin muut koskee esim. kahvoihin? Vältätkö koskemasta?

5. Inhottaako sinua käyttää muiden käyttämiä (pestyjä) ruokaluvälineitä, esim ravintolassa tai kylässä?

6. Inhottaako kättely sinua?

7. Inottaako sinua syödä tuttujen leipomuksia?
Entä niiden joita et tunne?

8. Voitko käyttää vieraiden käyttämiä vaatteita, esim. kirppisvaatteita?
Entä tuttujen käytettyjä vaatteita?

9. Voisitko ostaa kirppikseltä astioita tai petivaatteita?

10. Inhottaako sinua nukkua hotellissa, hotellin lakanoissa?

1. Inhottaako sinua jos joku läheisesi käy vessassasi? ei
Entä jos joku vieraampi, siisti ihminen käy vessassasi? ei
Vaikuttaako ihmisen ulkonäkö asiaan? ei

2. Käytkö itse tutuillasi vessasa? käyn Inhottaako se sinua? jos vessa on kauheassa kunnossa, niin vähän.. Laitatko paperia alle? en
Käytkö julkisissa vessoissa? en mielelläni. ne on aina törkysessä kunnossa Inhottaako se sinua? kyllä Laitatko paperia alle? en, nykyään yleisissä vessoissa on renkaan desinfiointiainetta. Sitä käytän.

3. Inhottaako sinua istua sellaisissa istuimissa missä muut istuu, esim bussissa? Vältätkö istumista jos voit? ei. en.

4. Inhottaako sinua koskea mihin muut koskee esim. kahvoihin? Vältätkö koskemasta? Riippuu kahvasta. Julkisen vessan kahva kyllä. Jonkun putiikin oven kahva ei.

5. Inhottaako sinua käyttää muiden käyttämiä (pestyjä) ruokaluvälineitä, esim ravintolassa tai kylässä? ei

6. Inhottaako kättely sinua? ei

7. Inottaako sinua syödä tuttujen leipomuksia? ei
Entä niiden joita et tunne? ei

8. Voitko käyttää vieraiden käyttämiä vaatteita, esim. kirppisvaatteita? kyllä
Entä tuttujen käytettyjä vaatteita? kyllä.

9. Voisitko ostaa kirppikseltä astioita tai petivaatteita? en...

10. Inhottaako sinua nukkua hotellissa, hotellin lakanoissa? ei

EI
KYLLÄ
EI

KYLLÄ, EI, KYLLÄ, KYLLÄ, EI, EI

3. Inhottaako sinua istua sellaisissa istuimissa missä muut istuu, esim bussissa? Vältätkö istumista jos voit?

EI, EI

4. Inhottaako sinua koskea mihin muut koskee esim. kahvoihin? Vältätkö koskemasta?

EI, EI

5. Inhottaako sinua käyttää muiden käyttämiä (pestyjä) ruokaluvälineitä, esim ravintolassa tai kylässä?

EI

EI

EI, EI

KYLLÄ, KYLLÄ

KYLLÄ

EI

Kaikkiin muihin kohtiin vastaan EI, paitsi julkiset vessat inhottaa, riippuu toki siisteystasosta, sekä työpaikan kahvihuoneen käsintiskatut ruokailuvälineet on alkaneet inhottaa. Kerran katselin vierestä kun työkaveri vaan vedellä nopeasti putsasi haarukan, jolla juuri söi ja laittoi kuivumaan telineeseen, yäk.

Vastaan rehellisesti:

Mikään noista ei inhota.
Kirppisvaatteet pesen ennen käyttöä.

Julkiset vessatkaan ei inhota.
En tosiaankaan rullaa paperia wc- istuimelle, että voisin istua siihen. Ei kenenkään pakaroissa ja reisissä paskapöpöt elä, niin että tollaista pitäisi tehdä.

Jos eläisi, sitten en voisi käydä uimahallissakaan enkä edes uimarannalla.
Pesen käteni vessakäynnin jälkeen, se riittää.

1. Inhottaako sinua jos joku läheisesi käy vessassasi? EI
Entä jos joku vieraampi, siisti ihminen käy vessassasi? EI
Vaikuttaako ihmisen ulkonäkö asiaan? KYLLÄ, jos todella epäsiisti ihminen kävisi vessassani niin varmaan pesisin toiletin kloorilla.

2. Käytkö itse tutuillasi vessasa? KYLLÄ Inhottaako se sinua? EI Laitatko paperia alle? EN
Käytkö julkisissa vessoissa? KYLLÄ Inhottaako se sinua?JOSKUS, jos pönttöön on kuivunut paskaa Laitatko paperia alle? EN, nuorena laitoin
3. Inhottaako sinua istua sellaisissa istuimissa missä muut istuu, esim bussissa? EIVältätkö istumista jos voit? EN, paitsi töissä välttelen joitakkin tuoleja joissa on istunut epähygienisiä henkilöitä
4. Inhottaako sinua koskea mihin muut koskee esim. kahvoihin? Vältätkö koskemasta? Kyllä jos kahvoissa on näkyvää likaa

5. Inhottaako sinua käyttää muiden käyttämiä (pestyjä) ruokaluvälineitä, esim ravintolassa tai kylässä? Töissä inhottaa, muualla ei

6. Inhottaako kättely sinua? Ei

7. Inhottaako sinua syödä tuttujen leipomuksia? Entä niiden joita et tunne?Ei

Entä tuttujen käytettyjä vaatteita? KYLLÄ VOIN

9. Voisitko ostaa kirppikseltä astioita tai petivaatteita? VOIN KYLLÄ

10. Inhottaako sinua nukkua hotellissa, hotellin lakanoissa?Ei inhota

ei ei ei

ei

joo, ihan sen takia että niin ne pöpöt leviää

ei

ei

ei

kyllä

kyllä

ei

[QUOTE="Riitta";28191414]1. Inhottaako sinua jos joku läheisesi käy vessassasi?
Läheisten vessassakäynnit eivät inhota, ja en päästä kotiini ihmisiä, jotka inhottavat minua.

En kyläile sellaisten ihmisten luona, joiden vessoja en voisi käyttää.

En vältä istumista. En myöskään ole koskaan matkustanut niin uudella bussilla, että saisin ensimmäisenä asiakkaana istahtaa ns. korkkaamattomaan penkkiin.

Ei inhota, silti en koske koska olen opiskellut liikaa mikrobiologiaa. Toisaalta joskus on koskettava, eikä se saa minua mitenkään sekoamaan päästäni.

Ei todellakaan. Pestyjähän niiden pitäisi olla.

Ei, paitsi joskus jälkikäteen tulee ihmeteltyä joidenkin hikisiä lahnakäsiä.

Tuttujen ei. Ja en muutenkaan osta sellaisia elintarvikkeita, joiden alkuperää en tunne. Tähän kastiin kuuluu esim. kirppisleivonnaiset, joiden sisällöstä en voi olla varma. Siksi en osta niitä.

Voin tietysti. Käyn paljon kirppiksellä, ja ostan sieltä lähes kaikenlaista lukuunottamatta alusvaatteita, kenkiä ja kosmetiikka. Ne ostan uusina.

Toki. Olen ostanutkin.

10. Inhottaako sinua nukkua hotellissa, hotellin lakanoissa?[/QUOTE]
Riippuu hotellista. Muista kerran Saksassa erään hostellin, joka kyllä hiukan inhotti. No, eipä se hintakaan päätä huimannut.

1. Inhottaako sinua jos joku läheisesi käy vessassasi? EI
Entä jos joku vieraampi, siisti ihminen käy vessassasi? EI
Vaikuttaako ihmisen ulkonäkö asiaan? EI

2. Käytkö itse tutuillasi vessasa? KYLLÄ
Inhottaako se sinua? EI
Laitatko paperia alle? EI
Käytkö julkisissa vessoissa? KYLLÄ
Inhottaako se sinua? JOSKUS
Laitatko paperia alle? KYLLÄ

3. Inhottaako sinua istua sellaisissa istuimissa missä muut istuu, esim bussissa? EI
Vältätkö istumista jos voit? EI

4. Inhottaako sinua koskea mihin muut koskee esim. kahvoihin? EI
Vältätkö koskemasta? EI

5. Inhottaako sinua käyttää muiden käyttämiä (pestyjä) ruokaluvälineitä, esim ravintolassa tai kylässä? EI...

6. Inhottaako kättely sinua? EI

7. Inottaako sinua syödä tuttujen leipomuksia? JOSKUS
Entä niiden joita et tunne? EN SYÖ NS. KOTITEKOISIA, JOS EN TIEDÄ NIISEN ALKUPERÄÄ. eN OSTA KOSKAAN ESIM. MARKKINOILTA JONKUN MUMMON TEKEMIÄ LEIVONNAISIA.

8. Voitko käyttää vieraiden käyttämiä vaatteita, esim. kirppisvaatteita? KYLLÄ, TIETYSSÄ RAJOIN
Entä tuttujen käytettyjä vaatteita? KYLLÄ, TIETYSSÄ RAJOIN

9. Voisitko ostaa kirppikseltä astioita tai petivaatteita? ASTIOITA KYLLÄ, PETIVAATTEITA EI

10. Inhottaako sinua nukkua hotellissa, hotellin lakanoissa? EI

[QUOTE="Riitta";28191414]1. Inhottaako sinua jos joku läheisesi käy vessassasi?

10. Inhottaako sinua nukkua hotellissa, hotellin lakanoissa?[/QUOTE]

Ei ei ja ei. Onneksi en ole noin rajoittunut muun maailman suhteen.

Kyllä mua inhottaa oikeasti aika moni noista asioista. Mikä ei inhota, niin nukkua hotellin lakanoissa. Ainakin niissä hotelleissa missä olen käynyt, on vaikuttanut olevan puhtaat lakanat ja muutenkin siistiä.

Jonkin verran voi inhottaa istua bussin istuimissa. Sen huomaa siitä, että otan heti housut jalasta kun tulen kotiin, jos olen istunut bussissa.

Vältän koskemasta kahvoihin, kaiteisiin yms. Kahviloissa ja ravintoiloissa voin käydä ihan normaalisti. Vaikka joo Rax on sellainen paikka missä hieman ällöttää ja muut sellaiset hieman epäsiistit paikat. En kyllä pitkään aikaan ole käynytkään ja vältän kyseisiä paikkoja.

Pesen kyllä vessan jos lasten kaverit tai joku läheinen on käynyt siellä. Ja kirppikseltä en ostele mitään.

1. Inhottaako sinua jos joku läheisesi käy vessassasi? Ei
Entä jos joku vieraampi, siisti ihminen käy vessassasi? Vähän
Vaikuttaako ihmisen ulkonäkö asiaan? Ei

2. Käytkö itse tutuillasi vessasa? Inhottaako se sinua? Laitatko paperia alle? Käyn, ei inhota, enkä laita paperia alle. Julkisissa vessoissa on yleensä likaista joten ne inhottavat, en istu reunalle yleensä niissä.

3. Inhottaako sinua istua sellaisissa istuimissa missä muut istuu, esim bussissa? Vältätkö istumista jos voit? Ei

4. Inhottaako sinua koskea mihin muut koskee esim. kahvoihin? Vältätkö koskemasta? En

5. Inhottaako sinua käyttää muiden käyttämiä (pestyjä) ruokaluvälineitä, esim ravintolassa tai kylässä? Ei

6. Inhottaako kättely sinua? Ei

7. Inottaako sinua syödä tuttujen leipomuksia?Ei
Entä niiden joita et tunne? Ei

8. Voitko käyttää vieraiden käyttämiä vaatteita, esim. kirppisvaatteita? Kyllä, niitä meille pääosin ostetaankin.

9. Voisitko ostaa kirppikseltä astioita tai petivaatteita? Petivaatteita en ole ostanut.

10. Inhottaako sinua nukkua hotellissa, hotellin lakanoissa? ei

[QUOTE="Riitta";28191414]1. Inhottaako sinua jos joku läheisesi käy vessassasi? ei
Entä jos joku vieraampi, siisti ihminen käy vessassasi? vähän (pesen vessan heti vieraan lähdettyä)
Vaikuttaako ihmisen ulkonäkö asiaan? kyllä

2. Käytkö itse tutuillasi vessasa? kyllä jos kamala hätä, en mielellään Inhottaako se sinua? kyllä Laitatko paperia alle? kyllä
Käytkö julkisissa vessoissa? en! Inhottaako se sinua? - Laitatko paperia alle? -

3. Inhottaako sinua istua sellaisissa istuimissa missä muut istuu, esim bussissa? kyllä Vältätkö istumista jos voit? kyllä

4. Inhottaako sinua koskea mihin muut koskee esim. kahvoihin? kyllä Vältätkö koskemasta? kyllä vältän kahvaa jos voin

5. Inhottaako sinua käyttää muiden käyttämiä (pestyjä) ruokaluvälineitä, esim ravintolassa tai kylässä? vähän

6. Inhottaako kättely sinua? riippuu henkilöstä

7. Inottaako sinua syödä tuttujen leipomuksia? riippuu henkilöstä
Entä niiden joita et tunne? kyllä

8. Voitko käyttää vieraiden käyttämiä vaatteita, esim. kirppisvaatteita? en
Entä tuttujen käytettyjä vaatteita? en

9. Voisitko ostaa kirppikseltä astioita tai petivaatteita? en

10. Inhottaako sinua nukkua hotellissa, hotellin lakanoissa?[/QUOTE] kyllä

1. Inhottaako sinua jos joku läheisesi käy vessassasi? -ei
Entä jos joku vieraampi, siisti ihminen käy vessassasi? -ei
Vaikuttaako ihmisen ulkonäkö asiaan? -no kyllä se vähän-

2. Käytkö itse tutuillasi vessasa? -juu
Inhottaako se sinua? -eip
Laitatko paperia alle? -en
Käytkö julkisissa vessoissa? -juu
Inhottaako se sinua? -jos on epäsiistiä
Laitatko paperia alle? -harvoin

3. Inhottaako sinua istua sellaisissa istuimissa missä muut istuu, esim bussissa? -ei
Vältätkö istumista jos voit? -en

4. Inhottaako sinua koskea mihin muut koskee esim. kahvoihin? Vältätkö koskemasta? -välistä joo ja välillä en ajattele ollenkaan

5. Inhottaako sinua käyttää muiden käyttämiä (pestyjä) ruokaluvälineitä, esim ravintolassa tai kylässä? -ei

6. Inhottaako kättely sinua? -ei

7. Inottaako sinua syödä tuttujen leipomuksia? -ei, paitsi jos leipomuksessa on joskus aiemmin ollut karva :x
Entä niiden joita et tunne? -ei

8. Voitko käyttää vieraiden käyttämiä vaatteita, esim. kirppisvaatteita? -kyll
Entä tuttujen käytettyjä vaatteita? -kyll

9. Voisitko ostaa kirppikseltä astioita tai petivaatteita? -en petivaatteita enkä lautasia, mukeja olen ostanut.

10. Inhottaako sinua nukkua hotellissa, hotellin lakanoissa? -ei

Ei inhota mikään, paitsi että yleisissä vessoissa en mielelläni käy. Epäsiisteyskään ei inhota, jos se on normaalia sotkuisuutta eikä sellaista paskaisuutta, mitä näkee telkkarin siivousohjelmissa.
Astioita ja lakanoita olen ostanutkin kirpparilta, nehän pestään ennen käyttöä.

Ei inhota muiden käyttämät ja kirppikseltä tulee ostettua paljon ja serkussarjan nuorimpana tottui saada ne muiden käyttämät pieneksi käyneet vaatteet itselle. Itse asiassa nytkin on kirppikseltä ostettu vaate päällä.

Hotellissa inhottaa lähinnä tyynyt, ei sen takia että joku muu on niitä käyttänyt vaan se että ne saavat niskani jumiin.

Yhteistyössä