Vastaatko miehesi puhelimeen? jos vastaat niin miten?

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Tuli vaan mieleeni, ku mie joudun vastailemaan mieheni puhelimeen liki päivittäin...Tai siis pakkohan ei ois, mut helpompi vaan vastata siihen ja sit pyytää soittajaa odottamaan hetki ja kiikuttaa puhelin miehelle, kuin, et etsisin miehen puhelimen soidessa.

Tietty jos mies on siinä, et voipi itse vastata, ni en vastaa, mut jos puhelin esim. sisällä ja mies ulkona ni vastaan. Ja välillä mies saattaa huutaa yläkerrasta ku puhein soi alhaalla, et: "vastaatko siihen!"

Mie rupesin vaan miettimään, et ku jos sieltä joku kaveri soittaa, ni vastaa yleensä vaan moi tai vastaavaa, mut sit ku miehen työpuhelimeen soittelee välillä suht tuntemattomiakin, ni vastaan aina automaattisesti lapsena opittuun malliin: "******:n puhelimessa Ninna. Onko niitä muitakin tapoja? :D

KU mie oon kans tuota pelkästään etunimellä vastaamista miettiny, mut sit ne soittajat rupee pähkäilemään, et soitinkohan mie oikeeseen numeroon ja mahtaakohan tästä numerosta ****** löytyä? jne jne. ni siks vastaan aina, et ******:n puhelimessa Ninna... Kait se vaan on sit helpoin ja kätevin...

en minä yleensä vastaa.Mies kiikuttaa sitä taskussaankin useimmiten ei ole siis tarverrakaan.Jos tiedän että odottaa tärkeää puhelua vastaan ja haen siinä sitten miehen puhelimeen tms.Yleensä en.Kyllä mä katson kuka soittaa ja se määrittää vastaanko.Ja kun vastaan vastaan että se sen nimisen puhelimessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:
vastaan. Matin puhelimessa Mervi.

työpuhelimeenkin vastasin kun pomo soitti.

samalla tavalla täälläkin vastaillaan.
tai sit sanon suoraan vastatessa et ukko on istunnolla tai pesulla tai missä nyt onkin. perään sit kysyn sanonko et soittaa takas vai kui?

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
En vastaa, vaikka on pyytänytkin. Mun mielestä toisten puhelimiin ei tartte vastailla.

Mä vastaan juuri sen takia ettei ne puhelinmyyjät enää soittelisi,kun ei toi mies tajua sitä asiaa että ne soittelee niin kauan ennenkuin vastaa ja sanoo et ei kiitos :D

En vastaa. Ja mua ärsyttää, kun jotkut vastaa toisten puhelimeen. Ei mulla sille toiselle mitään asiaa ole. Joka tapauksessa se kenelle soitin soittaa takaisin tai minä soitan sitten myöhemmin.

Eri asia, jos kyseessä on esim. sairaalaan joutuminen tai joku muu sellainen este.

Yhteistyössä