Poika pääs sitten tutustumaan ambulanssiin.

Hyi, nuo tilanteet on painajaismaisia.
Meidän tyttö meinasi tukehtua popcorneihin tuossa tammi-helmikuun vaihteessa. Sekosin hetkeksi ihan täysin, kun itse odotin silloin kaavintaan pääsyä ja sekin oli itsessään jo horroria.
Olin hetken ihan varma, että menetän tytönkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
Voipi tarhantädit huomenna hieman ihmetellä ku pojalle meinaan tuli korvien ympärille, silmien ympärille, silmäluomiin ja kaulaan pientä verenpurkaumaa täyteen..ihankuin pisamia ois. Ja selkä punotti jonkin aikaa taputtelun takia. Mies vie pojan aamulla hoitoon jos yö menee hyvin, ni saapi kertoa hoitajille, etteivät turhia ihmettele.

Meidän tytölle tuli myös noita. Aika hurja ilmestys oli silloin.

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Hyi, nuo tilanteet on painajaismaisia.
Meidän tyttö meinasi tukehtua popcorneihin tuossa tammi-helmikuun vaihteessa. Sekosin hetkeksi ihan täysin, kun itse odotin silloin kaavintaan pääsyä ja sekin oli itsessään jo horroria.
Olin hetken ihan varma, että menetän tytönkin.

voi ei! kauhea tilanne teilläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
Voipi tarhantädit huomenna hieman ihmetellä ku pojalle meinaan tuli korvien ympärille, silmien ympärille, silmäluomiin ja kaulaan pientä verenpurkaumaa täyteen..ihankuin pisamia ois. Ja selkä punotti jonkin aikaa taputtelun takia. Mies vie pojan aamulla hoitoon jos yö menee hyvin, ni saapi kertoa hoitajille, etteivät turhia ihmettele.

Meidän tytölle tuli myös noita. Aika hurja ilmestys oli silloin.

Miul oli koko naama samanlainen synnytyksen jälkeen ku tuli 2 tuntia ponnistettua sen verran reippaammin.

:o Nuo on kamalia tilanteita, itse tutisin ties kuinka kauan jälkeenpäin.

Meillä vanhin meinasi viimeksi tukehtua pantteriin, käänsin ylös alaisin ja hakkasin selkään, niin sieltä se onneksi lähti.
Pari vuotiaana sama poika tuli mun luo punaisena ja nyki hiasta, mä silloinkin käänsin pojan ylös alaisin. Hetken päästä kuulin pojan sanovan: "Se meni jo!!!". Mä kauhusta tutisten kysyin, että mikä? "No hönnen!" vastasi poika. Oli sitten löytänyt höyhenen :kieh: :headwall:

Kauheita noi tilanteet.Onneksi lapsi selvisi ja toivottavasti ei nouse kuume tms. ikävää!! :hug:

Meillä tyttö meinasi tukehtua kurkkupastilliin.Sellanen iso karkki.Kuulin huoneesta kummaa ääntä ja menin katsomaan niin toinen naama punaisena vaan seisoo.Haalasin keittiöön ja huomasin että kurkussa tuntui iso patti ulospäinkin.Katsoin suuhun ja mitään ei näkynyt kunnes tajusin että oli syönyt sitä pastillia.Aloin selkään taputtelemaan vimmatusti ja se karkki lensi monta metriä huoneen poikki kun tuli sellasella paineella pois.
Mun jalat oli ihan vetelät ja sydän hakkasi.Aivan järkyttävä tilanne...

Meillä ei syödä isoja karkkeja enää ikinä ja jos niitä on niin pienitään tytölle vaikka jo kuusi vuotias on...

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Kauheita noi tilanteet.Onneksi lapsi selvisi ja toivottavasti ei nouse kuume tms. ikävää!! :hug:

Meillä tyttö meinasi tukehtua kurkkupastilliin.Sellanen iso karkki.Kuulin huoneesta kummaa ääntä ja menin katsomaan niin toinen naama punaisena vaan seisoo.Haalasin keittiöön ja huomasin että kurkussa tuntui iso patti ulospäinkin.Katsoin suuhun ja mitään ei näkynyt kunnes tajusin että oli syönyt sitä pastillia.Aloin selkään taputtelemaan vimmatusti ja se karkki lensi monta metriä huoneen poikki kun tuli sellasella paineella pois.
Mun jalat oli ihan vetelät ja sydän hakkasi.Aivan järkyttävä tilanne...

Meillä ei syödä isoja karkkeja enää ikinä ja jos niitä on niin pienitään tytölle vaikka jo kuusi vuotias on...

Mä en anna liioin tenavien (edes vanhimman) syödä esim. lidlin hedelmätoffeita,KAMMO!!!!!! Joo naurakaa vaan !!

Taidettiin päästä nyt säikähdyksellä loppujen lopuks. Ei ainakaan yön aikana kuumetta nostanut, poika vielä nukkuu tuolla isänsä kainalossa. Ei kyllä uni oikein tullu yöllä. Sitä kummasti rupeaa miettimään ja miettimään asiaa ja sit tulee ne: entäs jos-asiat mieleen ja sit ei enää nukuttukaan... No nyt pittää lähteä töihin, onneki ei tänään tarvi olla yksinään tai päivä ois pahempi.

:hug:
Toi on ihan kamala tilanne, muistan itsekin tunteen kun jokunen vuosi sitten lihapala tarttui kurkkuuni, juoksin äkkiä takapihalle, jossa lasten isä oli ja näytin hädissäni kurkkuani että tulee apuun. Onneksi samalla sekunnilla lihapala meni vatsaani, kyllä siinä kuitenkin tovin aikaa sai aikamoista shokkihoitoa :snotty:

Kerran olen myös isäni pelastanut ruokaan tukehtumiselta.

Yhteistyössä