vastatkaa kaikki tähän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Jos ette jaksa tehdä lämmintä ruokaa, mitä ruokana lapsella? tai kun lapset syövät 2 kertaa päivässä lämmintä ruokaa ja monissa perheissä tehdään vain yksi ruoka päivässä, eli mitä lapsesi sitten syö, toisella lämpöisellä aterialla????
purkkiruokaa?
valmisruokaa, mitä?

Viikolla se syö tarhassa toisen lämpösen ja kotona toisen. Viikonloppuna la käydään aina miehen äitillä, se on tehny ruokaa, mutta se ei syö, sit taas 16 syö. Jos se on mummolla yötä la niin syö mitä sattuu siä

2-vuotias saa purkkiruokaa :ashamed: tai sitten jotain kaupan valmisruokaa (makaronilaatikkoa, pinaattikeittoa tms)
Toisinaan lapset syö samaa ruokaa lounaalla ja päivällisellä...

koululaiset syövät koulussa ja samaan aikaan kotona olijat syövvät puuroa tai pizzaa tai hampurilaista tai edellisen illan ruokaa. illalla sitten lämmin ruoka... ok meen just tekee kastikkeen

Alkuperäinen kirjoittaja Lilli Lemmikki:
en tee ku yhden ruoan päivässä. joskus en sitäkään. lapsi syö samaa kuin me, joskus valmisruokia, pizzoja, hampurilaisia ym roskaa......

peesi..

2 lasta, toinen eskarissa, toinen pk:ssa. syövät siellä lämpöisen aterian.
Kotona vain 1 ruoka/pvä !

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Jos ette jaksa tehdä lämmintä ruokaa, mitä ruokana lapsella? tai kun lapset syövät 2 kertaa päivässä lämmintä ruokaa ja monissa perheissä tehdään vain yksi ruoka päivässä, eli mitä lapsesi sitten syö, toisella lämpöisellä aterialla????
purkkiruokaa?
valmisruokaa, mitä?
Toisella ruualla edellisenpäivän ruokaa tai jos itä ei ole jääny purkki.Toinen sit samana päivänä tehtyä

:)

no meillä toinen ruoka saattaa monesti olla esim kanasalaattia tai salaattia ja uunissa paistettua yrttipatonkia,pussista tehtyä erittäin hyvää tomaattikeittoa ja ruisleipää, lämpimiä voileipiä tai jotain muuta tämmöstä =)

Meillä syö mitä milloinkin sattuu jääkaapissa olemaan jos en jaksa kunnon ruokaa tehä. Mulla on nytkin se juttu että tyttö ei pysty syömään kun on vielä kurkku kipeänä, välillä oli jo parempi mutta nyt taas äsken valitti kurkkuaan kun kävin huoneessaan laittamassa tietokoneen ja näytön kondikseen.
Mullakaan ei oikein taida olla kova nälkä mutta pakko sitä jotain olis syötävä, tytölle en viitti edes tarjota ruokaa.

koska kaikkien piti vastata, niin:
meillä syödään kaksi lämmintä ruokaa päivässä. joskus toinen niistä voi olla edellisen lämmityksiä. joskus (vielä harvemmin) saatan (saatamme miehen kanssa ) jättää toisen ruuan väliin, jos on edellistä ruokaa lapsille lämmitettäväksi.

meitä perheessä minä ja neiti 2vee,teen lähes joka päivä 2 lämmintä ruokaa....

ja ylimääräiset (jos jää) laitan pakkaseen ja syyään niitä sit joskus kun ei nappaa tehä ruokaa...
inhoon syyä samaa ruokaa 2 kertaa putkeen :x

ja yllättäen kokki olenkin ammatiltani ja nautin ruuan laitosta =)

pääasiassa pyrin tekemään isoja satseja, että on sitten seuraavaksikin päiväksi tai sitten pakkaseen. joskus sit tehdään osittain eineksistä (esim perunat keitän ja valmiista lihapullista kastikkeen jne)

Teen illalla ruuan, lapset syö sitä sitten seuraavana päivänä lounaaksi. Jos on laiskottanut niin nappaan pakastimesta sinne tekemäni ruoka-annokset tai joskus harvoin syödään eineksiä.

Yhteistyössä