Vastatkaa modet!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22381208:
Ketju sulkeutuu, kun se menee jankkaamiseksi, siinä esitetään henkilön tunnistetiedot ja se sisältää tahallista sovaamista. Asiasta voi valittaa ylläpidolle ja jos ylläpito katsoo, että kyseinen keskustelu on aiheellista palauttaa takaisin palstalle, niin he pystyvät sen tekemään. Tänään tosin vaikuttaisi olevan aika turhaa hommaa, koska uusia aloituksia samasta aiheesta syntyy ennenkuin ehdit kissaa sanoa :D

Jos rekkaudut, pystyt poistamaan ja muokkaamaan omia kirjoituksiasi. Elinikäinen banni ei taida ainakaan toistaiseksi olla palstalla mahdollinen :D

Teidän kannattaa kyllä edelleen sitten kehittää palstaa, kyllä elinkautinen pitäisi Suomeenkin saada. Todellinen elinkautinen ja AINAKIN näille palstoille. Hommafoorumille ainakin saa elinkautisen mutta ei siellä tälläistä jankkausta esiinnykään.

[QUOTE="vieras";22381970]Ja Noitako päättää, mikä on jankkaamista? Entäs jos me tykätään siitä? Paskaaks se sulle oikeestaan kuuluu![/QUOTE]

Ja tämän kirjoitti muka aikuinen ihminen? Ei hittolainen... :O

[QUOTE="vieras";22381970]Ja Noitako päättää, mikä on jankkaamista? Entäs jos me tykätään siitä? Paskaaks se sulle oikeestaan kuuluu![/QUOTE]

Melkein kaikki ketjut täällä tosiaankin ovat jankkaamista.

Ehkä sellaiset, joissa kysytään miten Maizenaa käytetään tai onko Ruskovillat lämpimiä, niin niissä ei jankata.

Sekin että tuo Venakko on täällä jo kolme vuotta saanut jankata (itse olen ollut täällä noin vuoden vasta säännöllisen epäsäännöllisesti) niin on se kyllä osoitus siitä ettei täällä jankkauksesta isommin rangaista. Tai ainakaan ei johdonmukaisesti jankkauksesta rangaista.

Ja tämän kirjoitti muka aikuinen ihminen? Ei hittolainen... :O

Ei tälle palstalle "aikuisuus", "älyllisyys" tai "hyvä maku" ole mitään tunnusmerkkejä eikä edellytyksiä. Tämähän on täynnä paskaa, vittuilua ja pillun kuvia :D

Ja mikäs siinä sinänsä mutta jättäkää nyt ihmeessä sitten nuo tekohurskastelutkin pois tyyliin "tämäkö oli aikuisen ihmisen kommentti?" :D

Miksi modet ei poista yksinhuoltajia halveeraavia juttuja. Itse on yh ja tuun aivan vihaseksi, siitä kuinka yksinhuoltajia luokitellaan yhteen ja samaan nippuun ja tiettyyn kategoriaan. Tuo on jo jonkin asteista "rasismia" ja sortamista!

[QUOTE="vieras";22382101]Miksi modet ei poista yksinhuoltajia halveeraavia juttuja. Itse on yh ja tuun aivan vihaseksi, siitä kuinka yksinhuoltajia luokitellaan yhteen ja samaan nippuun ja tiettyyn kategoriaan. Tuo on jo jonkin asteista "rasismia" ja sortamista![/QUOTE]
Yksinhuoltajien kokoontuminen oli römpsäketjussa.

Juu, just tuota tarkoitan, että modet ei reagoi ns. römpsäketjuihin, vaikka niissä ihan selvästi kohdistetaan halveksuntaa ja arvostelua just tiettyyn ryhmään..

[QUOTE="vieras";22382165]Juu, just tuota tarkoitan, että modet ei reagoi ns. römpsäketjuihin, vaikka niissä ihan selvästi kohdistetaan halveksuntaa ja arvostelua just tiettyyn ryhmään..[/QUOTE]
Ei niissä pilhunkuvissa lukenut siviilisäätyä, mutta sen saattoi arvata. Olivat niin kulahtaneita, kuten paljon käytetyn tavaran kuvittelee olevankin.

[QUOTE="vieras";22382101]Miksi modet ei poista yksinhuoltajia halveeraavia juttuja. Itse on yh ja tuun aivan vihaseksi, siitä kuinka yksinhuoltajia luokitellaan yhteen ja samaan nippuun ja tiettyyn kategoriaan. Tuo on jo jonkin asteista "rasismia" ja sortamista![/QUOTE]

Mutta peesaan tätä.

[QUOTE="vieras";22382195]Ei niissä pilhunkuvissa lukenut siviilisäätyä, mutta sen saattoi arvata. Olivat niin kulahtaneita, kuten paljon käytetyn tavaran kuvittelee olevankin.[/QUOTE]

Itse oon sitä mieltä, että tavarahan on käyttöä varten. Käytetty on joskus parempi kuin uusi, eikö teistä :D :D

Ohoh taas, mikä ketju - lol - tulin juuri, ja näin se jankkaaminen jatkuu.
Kiitos keittikselle kun poistit sen viheliäisen ketjun. Itsekin sorruin solvaamaan kai, kun olen aina sen ketjun ap n puolella. Koska häntä nämä samat jaksavat solvata, vaikka voisivat olla avaamatta ketjua yhtä hyvin ?!?? Kai.

[QUOTE="ounou";22382233]Itse oon sitä mieltä, että tavarahan on käyttöä varten. Käytetty on joskus parempi kuin uusi, eikö teistä :D :D
[/QUOTE]

Niin just, mitä järkeä siinä on että omistaa tavaran muttei käytä sitä? :o Jos sitä on ni se jaetaan!

[QUOTE="vieras";22382165]Juu, just tuota tarkoitan, että modet ei reagoi ns. römpsäketjuihin, vaikka niissä ihan selvästi kohdistetaan halveksuntaa ja arvostelua just tiettyyn ryhmään..[/QUOTE]

Kyllä aivan varmasti reagoi, jos sellaisen vain joku linkittää/ilmoittaa IAV:ksi, ellei olla itse bongattu sellaista täältä. Kaikkia ketjuja emme pysty availemaan yksitellen ja niiden lukeminen ajatuksen kanssa on sula mahdottomuus.

Yhteistyössä