Vastatkaa rehellisesti! Kaiveleeko teidän miehenne muniaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaivelijan vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaivelijan vaimo

Vieras
Mun mies kaivelee ja se on joskus todella todella ällöttävää. Saattaa sohvalla maatessaan kaivella "tuntitolkulla" ja vaikkapa ihan ajatuksissaan vaan kaivella.. Mua aina pelottaa, jännittää ja hävettää jos mies kaivelisi muniaan jonkun muun aikana! Veljensä aikana on kaivellut, meinasin kuolla häpeästä vaikka kukaan ei asiasta huomauttanut. En siis minäkään, ole koskaan asiasta maininnut, minusta se olisi noloa. En halua nolata toista, mutta se tapa vaan ällöttää mua ´NIIIIIN paljon...

Mulla kaivelee, mutta me ollaan kai kaiveleva perhe, koska minäkin pidän usein käteni housuissa ja rapsuttelen pimppaa. Eikä tunnu haittaavan puolin ja toisin. Isäntä saattaa myös kaivella esim. siskon miehen nähden, mutta mitäpä tuo haittaa, koska niin tekee siskon mieskin. Eikä mua ällötä.

Mun mies kaivelee ja se on joskus todella todella ällöttävää. Saattaa sohvalla maatessaan kaivella "tuntitolkulla" ja vaikkapa ihan ajatuksissaan vaan kaivella.. Mua aina pelottaa, jännittää ja hävettää jos mies kaivelisi muniaan jonkun muun aikana! Veljensä aikana on kaivellut, meinasin kuolla häpeästä vaikka kukaan ei asiasta huomauttanut. En siis minäkään, ole koskaan asiasta maininnut, minusta se olisi noloa. En halua nolata toista, mutta se tapa vaan ällöttää mua ´NIIIIIN paljon...

Miksi ei saisi kaivella?

kaikki miehet kaivelee/rapsuttaa munia/palleja. toiset vapaammin toisen ei niin vapaasti.

Mä tiedän että näin se on, mutta kyl mua hävettää kun se saattaa seisoa keskellä olohuonetta molemmat kädet housuissaan ja veljensä siinä vieressä juttelemassa. Kyl mäkin saatan rapsuttaa omaa toosaa, ja pitää kättä housuissa ( alushousujen päällä ) ihan muuten vaan. Mutta en mä niin vapautuneesti kaivele kuin mieheni...

joo, mun mies kaivelee kans..usein varmaan ihan huomamattaan...mut jos joku talon naisväestä (meillä siis neljä tyttölasta+minä) sattuu pimppaansa rapsuttamaan, niin on kyllä heti kärppänä huomauttamassa ja ajamassa käsipesulle!!

Ei kaivele. En minäkään kaivele. Ei se toisaalta minua niin hirveästi häiritsisi. En kyllä mielellään sellaista katsele. En kyllä ymmärrä jos sitä tekee muiden ääressä :)

[QUOTE="vieras";22688424]joo, mun mies kaivelee kans..usein varmaan ihan huomamattaan...mut jos joku talon naisväestä (meillä siis neljä tyttölasta+minä) sattuu pimppaansa rapsuttamaan, niin on kyllä heti kärppänä huomauttamassa ja ajamassa käsipesulle!![/QUOTE]

Oletko koskaan maininnut miehellesi asiasta? Minusta on joitain asioita mistä ei ihan oikeasti viitsi eikä "voi" sanoa nolaamatta toista, enkä halua nolata ja tää asia on just sellainen...

[QUOTE="vieras";22688424]joo, mun mies kaivelee kans..usein varmaan ihan huomamattaan...mut jos joku talon naisväestä (meillä siis neljä tyttölasta+minä) sattuu pimppaansa rapsuttamaan, niin on kyllä heti kärppänä huomauttamassa ja ajamassa käsipesulle!![/QUOTE]

Pimppa haisee, pippeli ei.

no jos se oikeesti seisoo, kun se raaputtaa vehkeitä, niin sillon se on jo joku perverrsio :D kyllä muaki hävettäs, enkä ois hiljaa :D

No tässä jonkun aikaa sitten seisoi tosiaan keskellä olohuonetta, ei siis päässyt istumaan sohvalle kun oli täynnä rojua, seisoi olohuoneessa jutellen veljensä kanssa ja kaiveli muniaan. Joskus saattaa muulloinkin seisoskella ja kaivella muniaan, jos ei pääse istumaan, ajatuksissaan vissiin tekee tai kun on "rentoutunut" seurassa...

Todellakin kaivelee,kyllä se omien vanhempien,siskojen ja lähimpien edessä pallottelee boltseilla tai mitä ikinä tekeekin,olen monasti maininnut että ei niitä tarvitse kokoaikaa kaivella ja varsinkin ällöttää kun ei sen jälkeen pese käsiään.joskus jopa alkaa seisomaankin sillä..muuten ei häiritse kyllä,mutta jos alkaa tuntumaan että ne on koko aika siellä tai siitä kun ei pese käsiään.

Eihän munat ole sillä tavalla "likaset" ja kosteat kun naisilla,mutta en tykkää että menee tekee vaikka sitten muille iltapalaa taikka antaa vauvalle sormilla jotain syötävää niin eihän se kiva ole.

Miksi et voi mainita asiasta,oletko varma että nolostuisi asiasta?eiköhän tuo aika normaalia kumminkin miehillä ole.

Kaivelee tietty, mutta yleensä vaan pitää kättään (joskus jopa molempia :D) housunkauluksen sisällä telkkaria kattellessaan, vieraiden läsnäollessa ei kuitenkaan tätä tee. Joskus nukkuessaankin olen bongannut käden kalsarin sisällä. Söpöä!