vastatkaa, synnyttäneet joilla kuukautiset alkoivat imetyksenaikana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
mulla 6kk synnytyksestä, ekat menkat 6vk synnytyksestä, sitte kierto 51 pvä.. normaali menkkoja molemmat.. mutta nyt kp 54 alko pienen pieni tiputtelu(ei olenkaa siteeseen) ja menkka kivut, tätä jatkunu viikon...ja osittaisimetän vielä vähän..

mulla saman verran synnytyksestä, täysimetän. menkat olleet normaalit tähän asti, mutta nyt tuntuu olevan tosi pitkä kierto. kovat menkkakivut mut mitään ei tuu. raskaana en ole. kohtutulehdus paraikaa. :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis tuosta tiputtelusta tarkotin kysyy, en pitkästä kierrosta, siis ku tiputtelee ihan ministi mut ei tod kunnon menkkoja

niin? onko normaalia, kauanko uskalla seurata ilman testin tekoa, entä jos ei alakkaan kunnon menkat???? kysymys??!?!?!

Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis tuosta tiputtelusta tarkotin kysyy, en pitkästä kierrosta, siis ku tiputtelee ihan ministi mut ei tod kunnon menkkoja

niin? onko normaalia, kauanko uskalla seurata ilman testin tekoa, entä jos ei alakkaan kunnon menkat???? kysymys??!?!?!

eiköhän tuo kysymys liene että onko normaalia..voisko olla kyse esim endrosta tms. raskaana en melko varmasti ole koska kumi käytös. mut eihän nekää satavarmoja.

Alkuperäinen kirjoittaja ina81:
Lopetin vastikään 3-vuotiaan imettämisen. Suunnilleen 1 1/2 vuotta synnytyksen jälkeen minulla alkoi erittäin epäsäännölliset ja niukat kuukautisvuodot.

no sulta minä voinkin sit kysyä vähän että onko teille tullut/tulossa lisää lapsia jo? meillä on 1v2kk poika ja imetän vielä, öisinkin. kuukautisia ei kuulu mutta valkovuoto on lisääntynyt ja seksihalutkin alkaneet palata. haluan imettää vielä kauan mutta toisaalta haluaisin kohta raskautuakin uudelleen, varmaan mahdoton yhtälö.. sanottiinko sulle neuvolassa tms mitään kun vuodot alkoivat vasta 1,5v synnytyksestä?

6 viikkoa kuopuksen syntymästä alkoi niukat menkat, jotka tulivat suhteellisen säännöllisesti. Sitten olivat yhtäkkiä 4kk poissa ennenkuin alkoivat taas normaalisti.

Yhteistyössä