Tämä väsymys alkaa olla jo ongelmallista. Eilen esikoinen katseli kun makasin sohvalla kuin raato ja kysyi "äiti oletko sä kipeä" ja tuli ja paijasi minua.
Tänään olisi pakko jaksaa paistaa kinkku ja tehdä vähän vimeistä siivousta joulua varten. Mutta voimat ovat kyllä oikeasti tosi vähissä. Lomaa ei ole ollut koko syksynä, joten sen puoleenkin on oikeasti loman tarpeessa ja siihen kun vielä lisää tämän alkuraskauden väsymyksen, niin tulos on kyllä aika totaalinen...
Mutta sain yhdeltä ystävältä mukavan jouluntoivotus runon, jota meinaan itse toteuttaa.
Ystävä rakas kuule tätä,
tekemättä jotain jätä.
Näytä kiireelle kieli,
ja ota rento mieli.
Muista tähdet ja taika,
ja unohda sitten aika.
Hyvää Joulua kaikille tuleville äideille!
Belle 7+6
(joka on joulun nettipimennossa ja palailee kirjoittelemaan siis vasta Uuden Vuoden jälkeen)
Tänään olisi pakko jaksaa paistaa kinkku ja tehdä vähän vimeistä siivousta joulua varten. Mutta voimat ovat kyllä oikeasti tosi vähissä. Lomaa ei ole ollut koko syksynä, joten sen puoleenkin on oikeasti loman tarpeessa ja siihen kun vielä lisää tämän alkuraskauden väsymyksen, niin tulos on kyllä aika totaalinen...
Mutta sain yhdeltä ystävältä mukavan jouluntoivotus runon, jota meinaan itse toteuttaa.
Ystävä rakas kuule tätä,
tekemättä jotain jätä.
Näytä kiireelle kieli,
ja ota rento mieli.
Muista tähdet ja taika,
ja unohda sitten aika.
Hyvää Joulua kaikille tuleville äideille!
Belle 7+6
(joka on joulun nettipimennossa ja palailee kirjoittelemaan siis vasta Uuden Vuoden jälkeen)