Vastuullista käyttäytymistä BB-talossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hävetys!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hävetys!

Vieras
Minna ja Esa J. harrastivat vime yönä seksiä. Ehkäisynä keskeytetty yhdyntä ja Minnan "varmat päivät". Mällit Minna otti suihin.

Hienoa! On siinä kadehdittavan esimerkillistä toimintaa! Juuri näin pitää reilu kolmekymppisen naisen ja lähes kolmekymppisen miehen toimia, kun eivät halua lapsia!

Alkuperäinen kirjoittaja Hävetys!:
Minna ja Esa J. harrastivat vime yönä seksiä. Ehkäisynä keskeytetty yhdyntä ja Minnan "varmat päivät". Mällit Minna otti suihin.

Hienoa! On siinä kadehdittavan esimerkillistä toimintaa! Juuri näin pitää reilu kolmekymppisen naisen ja lähes kolmekymppisen miehen toimia, kun eivät halua lapsia!

ja nuoret ottaa mallia:(.Eläköön ei toivotut raskaudet ja abortit!

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
ma oon saanu kasityksen et tama on varsin yleinen ehkaisykeino palstalaisten keskuudessa...

No joo, näin mäkin olen ymmärtänyt. Siksi odottelenkin, että tämä ketju on kohta pitkä... Jos ei halua lapsia ja raskaaksi tulemista seuraa väistämättä abortti, niin eikö olisi fiksumpaa hoitaa ehkäisy kuntoon? Tai sitten vaan pidättäytyä seksistä?

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
No kerkeskö se himokas Minna edes saada ennen ku Esan piti poistu sisuksista?

Sitä en tiedä, mutta onhan tuo jo aiemminkin itsensä sormella hoidellut omin päin, joten ei kanneta hänen orgasmeistaan huolta.

Mua ainakin toi ehkäisypuoli ihmetyttää. Aikuiset ihmiset! Ja ihan yhtälailla tää ehkäisyasia kuuluu sille Esa J.:llekin!

Se mikä tekee tuosta vielä käsittämättömämpää on että Minna on sairaanhoitaja (luulisi oppineen jotain ihan ammattinsakin puolesta) ja takana tosiaan jo 2 aborttia. No joo, suutarin lapsilla ei ole kenkiä..

KAtselen 24/7 ja Nino sanoin Minnalle et mene nyt PK:huoneeseen hakemaan pillerit (jälkiehkäisy). Minna sanoi et ei. Nino ja muut muistutti, että raskaaksi voi tulla jo ennen kuin mies laukeaa sisälle, johon Minna että "Joo, joo, tiedän, tiedän." Mutta jos vaan ei välitä. :(

KAtselen 24/7 ja Nino sanoin Minnalle et mene nyt PK:huoneeseen hakemaan pillerit (jälkiehkäisy). Minna sanoi et ei. Nino ja muut muistutti, että raskaaksi voi tulla jo ennen kuin mies laukeaa sisälle, johon Minna että "Joo, joo, tiedän, tiedän." Mutta jos vaan ei välitä. :(

Oikeesti?

Alkuperäinen kirjoittaja lispetti:
Se mikä tekee tuosta vielä käsittämättömämpää on että Minna on sairaanhoitaja (luulisi oppineen jotain ihan ammattinsakin puolesta) ja takana tosiaan jo 2 aborttia. No joo, suutarin lapsilla ei ole kenkiä..

no miten me voidaan tietaa syita aborttiin. ma oon seurannu ohjelmaa tiiviistii enka silti tieda. ehka ultrassa todettiin vammaisuus tai muuta vastaavaa... sehan oli menossa naimisiinkin!

voi luoja!

toisaalta voishan BB puuttua asiaan vaikka ei varsinaisesti sille kuulukkaan mutta kun siellä pk huoneessa voi myös käydä ilman et kuvataan ni eikö sinne voi kutsuu jotain tyyppiä keskusteleen.

no miten me voidaan tietaa syita aborttiin. ma oon seurannu ohjelmaa tiiviistii enka silti tieda. ehka ultrassa todettiin vammaisuus tai muuta vastaavaa... sehan oli menossa naimisiinkin!

No höpöhöpö.
Suoraan sanonut ettei halua ikinä lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No höpöhöpö.
Suoraan sanonut ettei halua ikinä lapsia.

niin onkin, milloin tama ajatus on kypsynyt ennen vai jalkeen aborttien?
minakaan en halua enaa yhtaan lasta. mulla on kuitenkin kaksi lasta, kun taas ennen lapsia ja viela esikoisen jalkeenkin halusin suurperheen, 10 lasta vahintaan.

selkeesti on ilmoittanut, että lapsia ei halua, joten ihme pelleilyä! Tuohon orkkuasiaan, jos ei kerran edes saanut niin miksi piti sisälle ottaa?
olis antanut esan vaikka nuolla, kun kerran jätkä ottaa vapaaehtoisesti tautiriskin.
Ja toisaalta miksi Esa menni naimaan kuvitteleeko se tosiaan, että Minna alkaa kotileikkiin hänen kanssa, kun talosta pääsevät?
Perhe ja lapsethan hällä on haaveena toisin, kuin Minnalla.

Siinä tapauksessa pahoittelen kommenttiani.
Ehkäpä sillä on esim. ehkäisykapselit käytössä? Mutta toki niiltä taudeilta vois silti suojautua, tai suojata kumppaninsa.

kärpästen kiduttamiseenkin eettisistä syistä niin tulisi heidän puuttua myös suojaamattomaan seksiin. Heille on tarjottu kondomeja, mutta ei tunnu kelpaavan. Minusta pitäisi puuttua, että talossa harrastetaan VAIN suojattua seksiä (jos pitää harrastaa).