Alkuperäinen kirjoittaja mittaliisa:
Itse en koe että minut olisi mies alistanut vaikka teenkin kotityöt ja hoidan lapset, itselläni se tulee luonnostaan ja en voisi kuvitellakkaan että laittaisin mieheni ruokaa tekemään. Kyllä puolisoni käy kaupassa oma-aloitteisesti ja osaa paremmin ostaa eväät kuin itse ostan, osaa pyykkikonetta, luutua, imuria tarvittaessa käyttää ja lapset hoitaa mutta itse vain suoritan nämä asiat mieluummin kuin annan miehelleni. Olenko lie sitten niin vanhanaikainen että ajattelen näiden asioiden vain kuuluvan naisille... No tärkeintä kai on että perheessä kaikki hyvin teki kuka teki jos jokainen vain sen niin hyväksyy.
--valitsemallesi tielle

Siis oikeasti, hienoa jos tämä on sinulle ok, mutta ei kannata ehkä katkeroitua jos joskus valinta alkaakin ottaa päähän. Muutoksen tekeminen voisi olla aika mahdotonta kun olet perheesi totuttanut täyshoitoon.
Kuulostaa vaan myös vähän siltä, että et oikeasti luota miehesi taitoihin tai sitten vaan kuvittelet osaavasi tehdä kaiken paremmin. Tuohon menee kauheasti aikaakin, etkö kaipaa omaa aikaa vaikka omille harrastuksillesi?
Jotkut sukupuoliroolit voi kyllä heittää suosiolla romukoppaan!