väsymyksen takia kävin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja clarna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

clarna

Vieras
lääkärissä kun epäilin että jos olis jotain kilppari häikkää... ja tietty osu kohdalle joku ihme hörhö lääkäri joka kyseli kaikkea maan ja taivaan välillä jolla mun mielestä ei ollu mitään tekemistä koko vaivani kanssa... tuli sitten siihen tulokseen että mulla ei oo mitään vikaa kilpparissa vaan vika on korvien välissä... oon muka lievästi masentunut ja luulotautinen, lisäks mun pitäis ottaa enemmän omaa aikaa ja meidän pitäis hoitaa parisuhdettakin, niin ja mulla on kuulemma varmaan estrogeenin puutostakin, ehkäisykin on kuulemma väärä kondomi ei kuulemma kelpaa, kirjoitti e-pillereitä vaikka mulla on aurallinen migreeni, mielialalääkettäkin tarjos.... huh huh... mitenköhän mun kävis jos toimisin ton lääkärin ohjeen mukaan... ei varmaan kovin hyvin....

oon käyny samantapaisella lääkärillä reilu vuosi sitten. kokeilin ahdistuslääkkeitä unihäiriöihin kun se niitä määräsi vaik en ollu niitä vaillakaan. puolivuotta käytin ja oikeesti pääsin eroon pahimmasta oireilusta ja untakaan ei tarvinnut enää odotella. riippuvaiseksi niihin ei jää.

Tasan päinvastainen tapaus, kuin ihana omalääkärini... Laittoi minut verikokeisiin ja totesi, että olen uupunut äijän sairauden vuoksi ja tarvitsen omaa aikaa, vaikka hän kyllä tietää, ettei se takaraivosta saa kaikkia ajatuksia pois, mutta joka tapauksessa. Lääkkeeksi sain b-vitamiinia ja ohjeet meditoida ja syödä raskaampi iltapala. :) Toinen vaihtoehto olisi ollut melatoniini. D-vitamiini oli vähissä ja kalsium-arvot matalat ja trombosyyttien määräoli matala. Kontrolliin pitäisi muistaa...

Monen moista lääkäriä maa päällään kantaa.

Yhteistyössä