väsymys iski *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Pitäis jaksaa siivota huusholli, ja oma olotila on niin väsynyt varmaan tän räkätaudin vuoksi ja varmaan vähäsen mielialankin.
Jotenkin niin toivoton olo kun oikeasti pakko saada tänään saada siivomiset tehtyä, leipoakin pitäis ja miettiä viikonlopun ruoat, kun tulee pitkästä matkaa vieraita -mieluisia sellaisia. Yksin joutuu kaiken tekemään, ei ole luvassa apuja mistään suunnasta.
Normaalisti tää ei kuormittaisi mua ollenkaan, nyt vaan on niin väsy, että meinaa tulla itku. Mutta levähdän tässä koneella hiukan ja sitten taas yritän tehdä pikku pätkissä. Ei kai tässä muu auta.

mä oon jo alottanu siivoukset, matot on ulkona, petivaatteet vaihdettu, mutta kun kolottaa joka puolelta...tuntuu vaan ettei kerta kaikkiaan jaksa...mutta pakko se on yrittää. kiitoksia kannustuksesta...
nukun nykyään yötkin jostain syystä tosi huonosti, heräilen enkä saa unta. valvominen ja heräily ei johdu lapsista ne on jo isoja eikä tosiaankaan valvota mua.

huoh... täytyy mennä' jatkamaan että saan valmista aikaseksi:(

voi elämä, kyllä oli työn ja tuskan takana imuroida ja mopata...matot on vielä ulkona kun en kärsi niitä puistella itse...en nyt varsin ymmärrä näitä kolotuksia mitä tää oikein on? johtuuko kaikki väsymys ja kivut tästä räkäisestä olosta vai mitä ihmettä tämä on?? pitää varmaan antaa miehen puistella ja nostella ne sisään, kun en itse kerta kaikkiaan pysty :(

Yhteistyössä