E
Eevis
Vieras
Mulla on nyt rv 22+3, ja viikon verran olen ollut tosi väsynyt. Töissä ei tahdo millään jaksaa, päiväunet pitää ottaa heti kotiin päästyä, ja silti on väsynyt koko illan. Raitis ilma ja kävelylenkit eivät tunnu auttavan, olen syönyt Multitabs 2+-monivitamiinia, paljon hedelmiä ja juonut vettä. Öisin nukun ihan hyvin, mutta silti väsyttää samoin kuin alkuraskaudessa. Hemoglobiini oli kuukausi sitten 123, mikä on mulle ihan normaalilukema, samoissa se on pyörinyt ennen raskauttakin. Huomenna on neuvola, siellä hemppa taas mitataan, mutta jos se ei ole tuosta laskenut, niin mikä avuksi? Tiedän jo etukäteen, että neuvolantäti sanoo, että se on ihan normaalia, niin kuin jokaiseen kysymykseeni. Mutta eikö keskiraskauden pitäisi olla energistä aikaa, jolloin jaksaa mitä vaan? Voiko pelkän väsymyksen vuoksi saada sairauslomaa? Onko ketään kohtalontoveria?