Väsynyt mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lopettaa pitäisi, kai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lopettaa pitäisi, kai

Vieras
Taas on suhde menossa puihin. Tuntuu, että mikään ei toimi. Naiseni paljasti itsestään uusia ikäviä puolia, joita en ollut ennen nähnyt, en ollut edes osannut aavistaa. Hän käyttäytyy todella ikävästi minua kohtaan. Enkä usko, että se siitä tulee muuttumaan.

Puhuttu kyllä on, ei ole siitä kiinni, ettenkö olisi yrittänyt. Olen yrittänyt saada tätä toimimaan. Alusta asti se olin minä, joka yritin.

Nyt en vain enää jaksa. Pitäisi kai lopettaa koko suhde jotta ei tule syvempiä haavoja.

Helkkarin kurja juttu. On väsynyt eikä jaksaisi. Silti jostain pitäisi kaivaa voimat tehdä se raskain päätös lopettaa suhde. Ja sitten vielä löytää voimat kestää se koko erorumba. Ja jostain vielä lopuksi voimaa löytää kasata itsensä uudestaan.

Voisin masentua. Maata vain sängyssä, antaa päivien soljua ohi.

Mieti vielä. Tee niin, että kirjoita itsellesi lista niistä asioista, jotka ärsyttävät. Vaikka kamalin ensiksi.

Sitten kirjoita lista asioista, jotka sinua miellyttävät.

Seuraavaksi älä tee niin, että katsot kumpi lista on pidempi, vaan ota se epämiellyttävä lista ja se ensimmäinen asia listalta. Sitten sanot naisellesi, että tällainen asia ärsyttää. Jos saat kysymyksiisi vastauksia, niin et ole lainkaan heikoilla. Suhde voi korjaantua, kun ymmärrätte toisianne paremmin, tai se kaatuu, loska ette pystyneet asioita selvittämään.

Mutta tärkeintä on se, että kaikille jäi tieto, mitä tapahtui ja miksi.

Onnea.

Mieti vielä. Ajattele niin, että naisesi on oma erillinen persoonansa eikä sinun mielikuvituksesi ja toiveittesi mukainen haavekuva. Hän ei jostain syystä pystynytkään täyttämään kaikkia odotuksisasi. Kummassako silloin oikeasti on vika; naisessa itsessään vai sinun naisenmallissasi?

Hyvä Nainen,

Vaikka onkin varsin stereotyyppistä olettaa, että olen toivonut jotain haavekuvaa ja saanut jotain muuta, näin ei kuitenkaan ole.

Kyse on ihan siitä, mitä normaaleilta ihmisiltä voisi odottaa, olivatpa he miehiä tai naisia. V**tuilu, henkilökohtaiset solvaukset ja henkinen alistaminen eivät mielestäni kuulu suhteeseen. Toisaalta, ehkä tämäkin on osaltani vain turha haave.

..tässä sulle olkapää,johon voit nojata ja huilata hetken.Syvään huokaista ja päätät sitten..mitä elämälläsi tekisit..Tee päätös ja pidä se..

Kyllä meitä naisia on moneksi niin kuin miehiäkin..Täällä ollaan vain kerran ja on hyvä miettiä mitä oikein haluaa ja mitä sietää. Nojaa nyt vielä hetki siinä..:)

Olisi hyvä kuulla esimerkkejä, missä tällaista henkistä alistamista tai vittuilua tapahtuu. Harvemmin kukaan riitelee yksinään, yleensä riidan aiheuttaa joku tietty tapahtuma tai sanat.

Mitkä ovat ne asiat, johon naisessa alunperin rakastuit? Ovatko ne piirteet täysin kadonneet? Entä naisen ärsyttävät piirteet, eikö hän alussa näyttänyt niitä vai oletko vain yksinkertaisesti kyllästynyt?

Jos ap. on kyllästynyt vittuii.. sanavalmiiseen minä minä naiseensa, se voi ihan oikeasti olla näin. Minä itse saman henkisen rumban kokeneena toivon että
IRROTTAUDUT TUOLLAISESTA SUHTEESTA . Nämä ilkeät ihmiset kun osaavat olla myös ihania mutta heti kun annat pikkusormen taas heille ja luotat - he vievät taas koko käden. Hirveen ahdistavaa ihmissuhdetta siis kaikinpuolin.
Toivon että saat voimia ajatella välillä vain itseäsi.
Voi Hyvin !

no voi sinua...hellantuutelis....naiselle pitää näyttää että on munaa,muuten jos oot liian kiltti ne vie sua 10-0,samoin tietysti toisinpäinkin...muista poika yksi ja ainut tärkeä asia toista ei voi muuttaa vaan sinä itse voit muuttua,tapoja kylläkin voi muuttaa,mutta luonnetta ei...älä yksinkertaisesti anna sen tyttösi käyttäytyä huonosti sinua kohtaan,näytä että sulla on munaa...älä siedä sitä....ja jos todella kemiat ei toimi niin se on 100 parempi molemmille etsiä uusi nimittäin jokaiselle kyllä on jokin tarkoitettu....ja voihan olla että se olet se joka on paskapää teidän suhteessa,nimittäin asioiden tapaa kaunistua aina kertojan mukaan...mene poika peilin eteen syyllinen voi olla siellä....

Kerropa muutamalla sanalla, missä tilanteessa tai mihin asiaan liittyen naisesi käyttäytyy ikävästi? Mitä hän sanoo ja tekee silloin? Mitä sinä sanot ja teet silloin? Mikä tilanteenne on tänään?

Olen tietysti vähän jäävi, kun olen nainen itsekin, mutta usein naisen v-tuilun ja huonosti käyttäytymisen taustalla on jokin tarve tai toive, joka ei suhteessa toteudu. Se ei tietenkään tarkoita sitä, että sinä olisit välttämättä vastuussa tuosta toiveesta tai sinun se pitäisi toteuttaa, sillä voisihan olla, että sen toiveen jälkeen tulisi taas uusia toiveita, joiden varjolla hän taas olisi ilkeä. Mutta mieti tuota. Onko jotakin, mikä häntä hankaa suhteessanne (kotityöt, yhteisen ajan puute, lasten huoltaminen liian paljon yksin ym. )ja voisiko sille asialle tehdä jotakin?

Yhteistyössä