Väsynyt (turhaa valitusta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
Mä vaan lasten kasn kotona,mies iltaan asti töissä ja usein viikonloppusinkin. Suhde kylmä ja etäinen, ei paljoa puhuta mistään. Ukko puhuu töistä vaan. Mä istun hiljaa ja kun saan lapset nukkuu vaikenen ihan kokonaan. Nukun toisella reunalla sänkyä selkä mieheen päin. Jotenkin en vain jaksa enää mitään.

Ymmärrän sua.
Täällä mies tekee pitkää päivää ja viikonloppuja.
Sitten ihmettelee,kun vaimo ei aina ole hymyssä suin.Eikä ajattele sitä,että vauvan pitkä aikainen valvottaminen vaikuttaa moneen seikkaan.Saanut on sen mitä haluaa,siittä ei ole paitsi jäänyt. Teillä puhuu edes töistä.Meillä välillä on täysin tuppi suu.
Puhu miehes kanssa!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei! Elämässä on muutakin kuin ne lapset ja mies, keksikää jotain järkevää tekemistä päivisin niiden lasten kanssa niin on iloisempi mieli itselläkin.

Niin kai.mut helpommin sanottu kun tehty;suku ei asu lähellä ja lasten harrasteet,koulukuljewtukset yms vie aikaa joka pvä aika runsaasti,ei paljon jää aikaa kun kotihommat,kaupassa käynnit jne. eikä meidän kyläl ole mitään mll;n kaltaiusta lastenhoitojuttua. erilaista elämä korvessa kuin taajamassa.

kun mies tulee kotiin niin lähde itse ulos yksin.niin minä tein kun ei muuten mennyt miehelle jakeluun nyt sitten lenkkeillään ja liikutaan kun ukko tulee kotiin yhdessä koko perhe

Yhteistyössä