S
"Suvi"
Vieras
Onko muita vanhempia, jotka välillä haluaisivat lapset mummulaan, sukulaisille yms niin, että pääsisivät viettämään rauhallista iltaa/viikonloppua ilman kiukutteluita, tappeluita, vaatimuksia, tottelemattomuutta, temppuiluja yms? Olen työviikon jälkeen niin väsynyt ja pe-iltaisin meidän lapsetkin ovat hoidosta väsyneitä ja siis kiukuttelevat ja tappelevat. Tuntuu, että ei jaksa tätä jatkuvaa vaatimusten viidakkoa. Meillä ei ole ketään minne voitaisiin lapset viedä. Asumme pk-seudulla ja sukulaiset asuvat Keski-Suomessa... eikä ole ystäväperheitä, joiden kanssa voitaisiin vuorotella lasten hoidossa. Jos totta puhutaan niin en kyllä edes jaksaisi ottaa kenenkään muun lapsia hoitoon. Tämä elämä on kyllä niin rankkaa... nytkin lapset katsovat tuossa lastenelokuvaa.
En tiedä onko mulla masennus, onko tämä väsymystä. Onko muilla ikinä sellaista oloa, että ei totaalisesti jaksa tätä ruljanssia?
En tiedä onko mulla masennus, onko tämä väsymystä. Onko muilla ikinä sellaista oloa, että ei totaalisesti jaksa tätä ruljanssia?