[QUOTE="nonnii";30287503]Mulle se ettet kiihoitu ap kaltaisesta vatsasta kertoisi sun olevan pinnallinen, ja sen takia en seurustelisi sun kanssa. Mutta on oikein, ettet seurustele kenenkään kanssa jota et sitten viime kädessä todella halua.
Mietin elämäni miehiä ja sitä miten he olisivat suhtautuneet jos itselläni olisi ollut tuollainen vatsa. Yhtäkään niistä joiden kanssa olen seurustellut ei olisi tuo haitannut en ainakaan usko, koska sen verran ihastuneita ovat olleet. Kun taas pari tapailukumppania olis varmasti juosseet karkuun, mutta he ovatkin sellaisia, jotka saattavat sanoa ilkeästi esim. kehitysvammaisista. Eli ne miehet olivat minun silmissäni joka tapauksessa ääliöitä.[/QUOTE]
Mä uskon että moni muukaan ei kiihotu tuollaisesta vatsasta
JA joo olen aika pinnallinen siinä mielessä että en ala seurustelemaan enää tässä iässä kenenkään kanssa joka ei ole ns täydellinen minulle.. En ns tyydy enää mihinkään, ennemmin olisin vaikka yksin..
Yksi parisuhde takana jossa tyydyin asioihin ja se oli virhe.
Ihan sama pätee luonteenpiirteisiin ja kaikkiin muihinkin piirteisiin , eli vaikka olisi muuten täydellinen ihminen niin en seurustelisi hänen kanssaan jos sieltä paljastuisi vaikka äärettömän ärsyttävä nauru.
Sulla ei siis ole tuollaista vatsaa, eli et voi todellakaan varmasti tietää mitä ne sun elämän miehet olisivat tuumineet, arvailet vaan.