Vatsa sekaisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Topsy2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Topsy2

Aktiivinen jäsen
24.06.2006
1 831
0
36
Onko muilla samanlaisia oireita? Vatsa sekaisin, olo kuin ripulitautia odotellessa, hieman kuumeinen olo (ei kuitenkaan kuumetta, mutta paikkoja "juilii" ) ja kevyttä kipuilua alavatsassa.

Aluksi ajattelin että olen syönyt/juonut jotain sopimatonta, mutta kun tämä jatkuu ja jatkuu, alkaa mietityttään mistä ihmeestä voisi johtua? Olo on niin epämukava että...

Viikkoja on nyt 25+1

Mulla on ollut samantyylistä juuri noilta viikoilta alkaen...joskus yöllä vaan alkaa yhtäkkiä keräämään ilmaa mahaan ja kohta onkin tyhjennyksen aika...ja se ilma koskee mahaan ihan kamalasti. Sitten kun maha on tyhjä niin helpottaa ja se siitä...
Tätä sattuu aina silloin tällöin...kysyinkin neuvolasta, että painaako kamu jotenkin suoliin mutta totesi että ei niillä viikoilla ( olin suunnilleen yhtä pitkällä silloin kun sinä nyt) Neuvolatädin arvaus oli että rautatabletit olisi käyneet mahaan tai joku ruoka tai makeinen jota on syönyt yhtä kyytiä liikaa...en sitten tiedä...!
Nyt rv 30+4 ja ei ihan hetkeen oo taas ollut...
Itse joskus mietin et sijoittuuko ne "ripulikohtaukset" oletettujen menkkojen aikaan...eli kärsin kaiken maailman vaivoista myös menkkojen aikaan eli voisko olla jotain sellasta...
Kannattaahan tuo kumminkin selvittää jos ei lopu tai kestää pidempään...mulla kun nuo oli tollasia yhden yön juttuja ja tapahtuivat aina silloin tällöin...

Yhteistyössä