Vatsakkaalle asentoja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaihtelua !
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaihtelua !

Vieras
Olen ensimmäistä keraa elämässäni aloittanut seurustelun vatsakkaamman - ei kuitenkaan lihavan ja hyllyvän - miehen kanssa. Olen itse siro, alle 50kg nainen. Ja

Nyt vain on niin, että asentomme ovat lähinnä minä päällä tai koira. Ja se hieman kyllästyttää...
Sivusta takaa ei jostain syystä onnistu, hän ei pääse ilmeisesti vatsakummun vuoksi, näin olen päätellyt, tarpeeksi syvälle tyydyttääkseen minua kunnolla.
Mistä löytyisi vinkkejä asennoille?
Google seksi vatsakas asennot ei tuonut apua.
Joten kun mies on muutoin aivan ihana, en ihan vielä lopettaisi suhdetta seksin yksipuolisuuden vuoksi...

Oletteko kokeilleet woman on top -asentoja erilaisia vai onko teillä vaan perinteistä kasvotusten ratsastusta? Oletteko esimerkiksi olleet niin, että mies istuu hieman takakenossa jalat yhdessä eteenpäin suoristettuna ja sinä olet hajareisin hieman konttausasennossa hänen päällään? Eli ei ihan perinteinen "takaperinratsastus" vaan jonkinlainen välimuoto. Siinä ainakin pääsee yleensä syvälle.

Entä sellainen, jossa makaat selälläsi ja nostat jalat kiinni toisissaan niin ylös kuin saat (vaikka tyyny pepun alle) vasten rintakehääsi tai miehen toisen hartian yläpuolelle (molemmat jalat samalle puolelle).Sillä tavalla, että peppusi/pimppisi nousevat ylöspäin. Kun jalat eivät ole näin tiellä, niin luulisi, että mies pääsisi tällöin sisääsi vatsastaan huolimatta, jos kerran koiraankin pystyy. Eli ei niinkään "sivusta takaa" vaan "sivusta edestä"...

Tosi hankala neuvoa kyllä, kun ei ole itse harrastanut seksiä vatsakkaan kanssa. Mutta nämä nyt tulivat ensimmäisinä mieleen ihan visuaalisen mielikuvan pohjalta :)

Vatsakkaalle sopivia asentoja löytyy niin oikeita, kuin vääriäkin. Eräs erittäin väärä on kyynervarrenkoukistus niin, että peukalo ja etusormi osoittavat nenän alle. Hyvä asento taas on sellainen jossa vasen jalka viedään ripeästi eteen ja oikea seuraa heti perässä. Tätä toistetaan noin tunti. Puolen vuoden päästä mies on siinä kunnossa että panee vaikka päällänsä seisoen.