vatsan koko ja syntyneen lapsen koko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jättis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla sf mitat huidelleet jokaisen odotuksen loppumetreillä 35-36cm luokassa. kahdessa ekassa raskaudessa ei edes napa hävinnyt. viimeisessä odotuksessa olin isoimmillani ja napakin "tasottui" sekä sain pari raskaus arpea. lapset 3690g(arvio 3600g) ,4450g (arvio 3900-4000g) ja 4780g (arvio 4300g) kahden viimeisen arvio päin honki koska vauvat olivat pitkiä 55-56cm. kakkonen syntyi 42+ ja kolmonen 40+ viikoilla. kolmosesta sanoi lääkäri salissa tuntia ennen syntymää että "ei tosta mahasta kyllä yli nelikiloista tule millään".

Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
97cm oli vatsanympärys, ja 3790 lapsi sieltä tuli ja toisella kertaa sama :D eli aika pieni maha..

Ja sinun oma pituus on?

168. mutta oli pitkään tosi tukala olo kun vauva oli niin piilossa sisällä..

Mietippä tilannetta ihmisellä joka on sinusta yli 10cm lyhempi...

Mulla on ollut isot, isot mahat ja mahtavan kokoisia lapsiakin on tullut, pienin 4800g ja oma pituuteni sulka päässä 150cm :D

Mulla oli TOSI iso maha koko raskauden ajan, mentiin reippaasti käyrien yläpuolella, mutta poika syntyi 2 päivää ennen la:ta ja painoi huomat 3030g. Että ei se aina mene ihan yks yhteen :)

Minä olen myös todella lyhyt 152cm. Maha oli järkyttävän kokoinen, sf-mitta huiteli yläkäyrääkin ylempänä! :D Mutta poika syntyi rv 38, 3040g 48cm. Synnytystapa-arvioon oli aika varattuna koska ultran mukaan painoarvio olisi ollut laskettuna aikana 3,8kg. Mutta eipä tuohon arvioon ehditty :)

Mulla oli valtava maha ja kävin synnytystapa-arviossakin sen takia kun mietittiin mahtuuko tulemaan. Painoarvio ultrassa olikin sitten vain 3700 grammaa ja aika hyvin piti paikkansa, tyttö painoi 3710 grammaa ja oli 52 cm pitkä.

Yhteistyössä