Vatsan palautuminen...

Ryysyrannan rinsessa

Aktiivinen jäsen
17.07.2009
3 884
0
36
täällä masiksessa oleva mamma...synnytyksestä 2 vkoa, laitokselle jäi 6 kg, nyt paino pudonnut 2 vkossa kotona vielä 5kg. Ylipainoa vielä noin 10 kg. Toi painon putoaminen ei näy missään.

Vatsaa on ja pysyy, ei arpia/löysää juurikaan hirveesti mutta maha edelleen pömpöllä ja pahasti. Vinkkejä otetaan vastaan?

Kahessa viikossa ei ihmeitä tapahu, ihan rauhassa voit ootella useamman kuukauvenki. Ja vattalihasten treeniä ei sitte harrastella ennenkö muutamien kuukausien päästä synnytyksestä, muuten se pömppö jää siihen ihan varmasti.
Aikansa se ottaa, vuoden päästä voit ruveta huolestuun jos pömppö vieläki on ja pysyy...

ethän oikeasti oleta et 2viikkoa synnytyksestä ja mahan olis pitänyt lähteä?laitapa tavoitteeks ensalkuun 3kk,jos ei maha ole siihen mennessä pienentynyt,ala sitten vähän masistelemaan..

2 viikkoa...anteeksi, mutta :laugh:

:hug: ota ihan rennosti vaan...kyllä se maha siitä hiljalleen palautuu paremmaksi, mutta ei se tosiaan ihan kahdessa viikossa entisensä ole. Mieti nyt itsekin...9kk venyminenkö poistuisi 2 viikossa.

Mulla synnytyksestä 9 päivää ja tänään juuri huomasin, että hiljalleen rupeaa näyttämään siltä, etten enää ole raskaana. Joskaan mistään "littanasta" mahasta ei voitane puhua vielä muutamaan kuukauteen.

Unohda se maha ja nauti vauvasta, niin mäkin teen :heart:

Hitusen ottaa itsetunnolle näyttää edelleen siltä et oisin viimeisilläni :headwall:

Mä idiootti tein jo niitä vatsalihaksia..enpä tee enää. Tympäsee sekin ettei omat vaatteet mene päälle, ainakaan niin et ne ei kiristäs kivasti. :ashamed:

Nooh, lohdutuksen sana, olin 2 kk sitten jo synnyttäny ja lehteen pääsin, miehen työkaverit oli kysyny että vieläkös muijas on paksuna... :snotty:

Oottele rauhassa ja nauti vauvasta, jos kerta paino tullut alaspäin niin kyllä se vataskin litistyy

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Nooh, lohdutuksen sana, olin 2 kk sitten jo synnyttäny ja lehteen pääsin, miehen työkaverit oli kysyny että vieläkös muijas on paksuna... :snotty:

Oottele rauhassa ja nauti vauvasta, jos kerta paino tullut alaspäin niin kyllä se vataskin litistyy

Mä näin viime yönä unta siitä, että joku tuttu vuosien takaa tuli vastaan ja kun näki mut, niin onnitteli raskaudesta :laugh: mä kyllä siinä unessa korjasin, että olen synnyttänyt viikko sitten :snotty: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:

eiks oo immeiset niin ihanan ajattelevaisia? Oikein hivelee itsetuntoa tollaset möläytykset |O

Kuule, vatsan lopullinen palautuminen (siis siihen kuntoon kun se palautuu) voi kestää jopa kaksi vuotta. Siinä kohtaa näet sitten viimeistään sen, kuinka vatsasi synnytyksestä palautui. Mutta tokihan sun vatsasi jo kolmen kuukauden päästä näyttää ihan erilaiselta kuin nyt. Relaa vähän, kyllä se siitä!

noh, synnytyksestä reilu 3kk ja taas kysyi yksi uimahallilla että monennella kuulla olen, että silleen. tee syviä vatsalihaksia (napa sisään vetoja, ihan vaikka samalla kun vaunuilet) niin palautuu vähän nopeemmin. Mulla edellinen maha ehti melkein kadota vuodessa... mutta mulla onkin ihana iso napatyrä ja vatsalihakset täysin repeytyneet ylös asti...