vatsatautiako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nytharmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nytharmaana

Vieras
Onko nyt jotain ihmetautia liikkeellä? Mulla on n. viikon ollut kuvottavaa oloa ja kurkku karhean oloinen. Kuumetta ei ole, eikä nuhaa.
Tuskin raskaanakaan olen, kun kuukautiset tuli ihan normaalisti (loppui viikko sitten) ja perjantaina tein raskaustestin, joka testiajalla oli nega, ei edes pientä haamua ollut nähtävillä.
Lauantaina join muutaman oluen ja ne tuntui kihahtavan päähän tosi nopeesti (pistän sen huonon syömisen piikkiin) ja jouduin jopa käymään oksentamassa kesken illan. Sen jälkeen join vaan limua.
Tänään kurkkasin mielenkiinnosta wc:n roskista tyhjentäessa sitä raskaustestiä, siihen oli ilmestynyt roskishaamu (niihinhän ei voi luottaa, kyseessä oli apteekin oma testi)
Oon ollut todella väsynyt, mutta silti en ole saanut unta. Olen koko viikon valvonut n. 36h ja sen jälkeen nukkunun 4-6h...
Tää on nyt vähän hassua, kun ei mulla oo tämmöistä aikasemmin ollut :D
Alaselkä on ollut välillä kipeänä ja alavatsaa vihlassut, aivastellut oon välillä, mutta tää kuvotus on jatkunut lähes koko valveillaolon ajan. Ja muuten en ole edes oksentanut, kuin silloin lauantaina. Syöminen tai syömättömyys ei vaikuta suuntaan eikä toiseen tän olon suhteen...
En kai voi olla raskaana? Kyllähän se olis jo näkynyt siinä testissä silloin pe? (eli viimeisten menkkojen alkamisesta oli silloin 9pv pv ja loppumisesta 5pv)
Ja joo, aion tehdä uuden testin, jos tää olo ei tästä ala muuttumaan, mutta en vaan nyt keskellä yötä pääse apteekkiin hakemaan uutta testiä...

Yhteistyössä