vau´kirja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
eilen tuli postissa tuo vaukirjan liittymislappuset ja mietin tässä,kannattaisiko siihen liittyä. emme ole vielä liittyneet mihinkään lasten kirjakerhoon. tiedättekö yhtään paljon tämä kirjakerho kuukaudessa maksaa ja onko muutenkin hyvä ja kannattava kerho? :) ainakin hyvät tervetuliaslahjat olisi :) kertokaahan mitä tiedätte tästä

kuukauden kirjapaketti maksaa yleensä noin 20 euroa, ei ole pakko ottaa vaan voi perua, ilmoittavat hyvissä ajoin. ei mitään enimmäisostovaatimuksia, se on ihan hyvä juttu. välillä paketit on tosi hyviä, välillä ei.

Me oltiin parivuotta kunnes erosin. Osa tuotteista oli aivan onnettomia laadultaan ja kiinnostavuudeltaan, jokunen kirja on edelleen lemppari. Vauvakin sai hajoitettua niitä kirjoja ja osa levisi aikuisenkin käsissä. Äänijutut ei aina toimineet jne. Suurin eroamissyy oli se että se tulee kalliiksi. Kaupastakin löytää tosi kivoja halvalla. Sinällään ei ollu ongelmia laskutuksissa ja eroamisessa. Mut en suosittele.

parin kympin pintaan on ollu nuo paketit ja ne tosiaan katotaan lapsen iän mukaan mitä tulee. Mä olin ainakin tyytyväinen niihin mitä on otettu (lähes kaikki paketit silloin kun talous oli vielä kunnossa).
Ja kun siinä ei tainnu olla mitään ostopakkoakaan, voi erota kun siltä näyttää - mä laitoin meidät vaan tauolle; kuulutaan siihen muttei saada paketteja.

Mä ainakin oon tykännyt, kivoja kirjoja vauvalle. :)
Vähän reilu 20? on ollut hintavin paketti. Ja tosiaan peruuttaminen on helppoa, jos ei joku paketti tunnu niin kivalta jne.

mäkään en suosittele.
mua otti päähän kirjojen kirjotusasu. ihan älyttömiä lauseita.
"gogo kikattaa. hei, ei mitään näy lain? joku kutittaa häntä. katso! se kissa on van!" jotenki tuommoset ei vaan väänny mun suussa fiksun kuuloselle vaan tökkii lukeminen.

mie liityin tuohon vau kirjoihin vuoden alussa. pari ekaa kirjapakettia oli ihan hyödyllisiä, tuli hyödyllisiä paketteja, esim. unipaketti jossa tuutulaulu kirja cd ja uniriepu, sitten jotain helistin kirjoja sun muuta, parin paketin jälkeen tajusin että ne on kokoajan vaan samaa ja joka kerta sieltä on meille tullut pikku eetu kirja eri teemalla. pikku eetu sitä ja tätä, eikä se kirjojen ulkoasukaan oo mielestäni oikein laadukas. tervetuliaispaketti oli oikein houkutteleva ja se sai minut liittymään kerhoon. nyt olen päättänyt ostaa ennemmin kirjat kaupasta. koitin just eilen kattoa sivuilta miten kerhosta pääsee eroon. toki kuukauden kirjat voi aina perua eikä niitä oo pakko ottaa mutta meillä ne on jotenkin unohtunut peruuttaa ja sit on taas tullu uus kirja postissa. hintaa kirjapaketeilla on ollu jotain 20- 25e/ kk.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
mie liityin tuohon vau kirjoihin vuoden alussa. pari ekaa kirjapakettia oli ihan hyödyllisiä, tuli hyödyllisiä paketteja, esim. unipaketti jossa tuutulaulu kirja cd ja uniriepu, sitten jotain helistin kirjoja sun muuta, parin paketin jälkeen tajusin että ne on kokoajan vaan samaa ja joka kerta sieltä on meille tullut pikku eetu kirja eri teemalla. pikku eetu sitä ja tätä, eikä se kirjojen ulkoasukaan oo mielestäni oikein laadukas. tervetuliaispaketti oli oikein houkutteleva ja se sai minut liittymään kerhoon. nyt olen päättänyt ostaa ennemmin kirjat kaupasta. koitin just eilen kattoa sivuilta miten kerhosta pääsee eroon. toki kuukauden kirjat voi aina perua eikä niitä oo pakko ottaa mutta meillä ne on jotenkin unohtunut peruuttaa ja sit on taas tullu uus kirja postissa. hintaa kirjapaketeilla on ollu jotain 20- 25e/ kk.

Eetun aamu on ollu meillä luetuin. Mut sitä lajia on vaan yks kirja. Mut siis jotku kirjat niin outoja kieliasultaan ja kuvitukseltaan että...osa ei kiinnostanu lasta tippaakaan. Ja eroon pääsin lähettämällä sähköpostia
sinne asiakaspalveluun. Siihen vaan jäsennumero ja ilmotus.
sinne asiakaspalveluun jos

onhan ne kiinassa valmistettuja, mutta mikäpä toisaalta ei nykyään olisi. meilläkin mietteissä eroaminen, kaupasta tosiaan löytää samoilla hinnoilla parempilaatuisiakin kirjoja. helppoa tietysti on kun kirjat tulee kotiin, mutta nyt kun lapsi jo isompi, on enemmän aikaa pyöriä kirjakaupoissakin

Minä liityin vaukirjaan juuri. Eihän tuossa mitään menetä, kun paketit voi perua helposti netin kautta, jos ei miellytä. Ei näyttänyt olleen vähimmäisostovelvoitettakaan, toisin kuin esim. Lasten oma kirjakerhossa.

Mä tykkään vaukirjasta, siellä on "ihmiset" hoitamassa asioita ja jos unohdat peruuttaa paketin ja palautat sen niin mä olen aina eka soittanut niille ja kertonut tilanteen ja joka kerta saanut palauttaa kirjan.
Nyt mä olen pitänyt taukoa puolisen vuotta, jatkan taas ensi kuussa.

Ja mä tykkään niistä kirjoista mitä tulee, kivoja paketteja ja hyvin sopii sille iälle mille sanotaan. Meilläkin molemmille pojille on omat paketit ja tietty se tekee haastavammaksi kun ne pitää erikseen peruuttaa, mutta ei ylitsepääsemätöntä.

Yhteistyössä